سه شنبه ۳۰ تیر ۱۳۸۸ 23:05

نیاز کشتی آرامش و همدلی است

مردم با کشتی آشتی کرده‌اند

Sample Imageکشتی ایران روند رو به رشد را آغاز کرده و ایجاد مسائل حاشیه‌ای ما را از رسیدن به اهدافمان دور می‌کند.

محسن کاوه مربی اول تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: کشتی ما پس از رقابت‌های المپیک پکن که با کسب نتایج خوبی همراه نبود یک حرکت امیدوار کننده را آغاز کرد و پس از موفقیت تیم در رقابت‌های جام جهانی مردم دوباره به کشتی امیدوار شدند و این در صحبت‌های مردم که ما در میان آن‌ها هستیم به خوبی شنیده می‌شود.

وی گفت: معتقدم کشتی‌ ایران کم کم به جایگاه اصلی خود باز می‌گردد و ما نباید در آستانه‌ی رقابت‌های جهانی با تزریق بحث‌های حاشیه‌ای کاری کنیم که این روند رو به رشد تضعیف شود زیرا مردم از کشتی توقع افتخارآفرینی دارند و این امر در سایه آرامش و همدلی حاصل می‌شود.

کاوه ادامه داد: فدراسیون کشتی و شخص یزدانی خرم در مدت حضور ما بهترین امکانات را برای تیم ملی فراهم کرده است و این نشان‌دهنده توجه مسئولان فدراسیون کشتی به خواسته‌ها و نیازهای کادر فنی و کشتی‌گیران است.

دارنده‌ی مدال نقره آسیا در مورد ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های جام زیلکوفسکی گفت: بحث اعزام تیم اصلی یا فرعی نیست ما پس از رقابت‌های جام زیکوفسکی لهستان در نهایت با برگزاری جلسه‌ای در مورد عملکرد کشتی‌گیران در آذربایجان و لهستان، بهترین ترکیب را با رعایت اصل شایسته‌سالاری برای رقابت‌های جهانی انتخاب می‌کنیم.

وی در مورد دعوت نشدن تعدادی از کشتی‌گیران حاضر در جام حیدر علی‌یف آذربایجان به تیم ملی تصریح کرد: ما کشتی‌گیرانی را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم که بتوانند در آینده به کشتی ایران خدمت کنند و چون این کشتی‌گیران نتوانستند خود را به دیدگاه ما نزدیک کنند به اردو دعوت نشدند و کشتی‌گیران دعوت شده به اردوی تیم ملی باید از مهلت داده شده به آن‌ها استفاده کرده و در جهت نزدیکی به تفکر کادر فنی و رسیدن به رشد و حرکت جلو گام بردارند.

کاوه تأکید کرد: تیم ما با ترکیبی از جوانان در رقابت‌های جام جایزه بزرگ فیلا شرکت کرده بود و عملکرد خوبی داشت به طوری که جمال میرزایی با آمادگی بالا توانست از سد ابراهیم آلداتوف که کشتی‌گیر بسیار خوبی است بگذرد و به مدال طلای وزن 84 کیلوگرم برسد و این رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار شد و ما در جریان مسابقات شاهد شکست بزرگان کشتی بودیم.

کاوه گفت:‌ هدف ما از حضور در جام حیدر علی‌یف و دیگر جام‌های بین‌المللی کسب نتیجه نیست چراکه ما در این رقابت‌ها قصد محک زدن کشتی‌گیران خود را داریم.

 


برچسب ها :