سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ 11:28
رقابت های کشتی کلاسیک بانوان در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد
حضور در تورنمنت بین المللی لبنان را در برنامه داریم
نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی گفت: رقابت های کشتی کلاسیک بانوان به لحاظ کمی و کیفی نسبت به مسابقات پیشین در سطح بالاتری برگزار شد.
مریم منظمی نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان با حضور 66 نفر شامل کشتی گیر، مربی و سرپرست از استان های اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، فارس، کرمانشاه، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد روز 11 تیرماه در محل خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
وی ادامه داد: در این مسابقات از خانم وسنا پیپرسکی داور المپیکی از کشور صربستان بعنوان سرپرست فنی دعوت شد و در کنار وی 10 داور خانم کشورمان به قضاوت پرداختند و سطح داوری این رقابت ها نسبت به دو مسابقه قهرمانی کشور و رقابت های عمومی، ارتقاء یافته بود.
منظمی تصریح کرد: در این مسابقات خانم دکتر محمدیان معاون امور ورزش بانوان و خانم موسوی مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت ورزش بانوان از وزارت ورزش و جوانان و همچنین همسر و دختر سفیر صربستان بعنوان مهمان ویژه حضور داشتند، و مهمانان خارجی حاضر در این مسابقات به لحاظ اینکه دختران ایرانی را راغب و مشتاق کشتی می دیدند بسیار شگفت زده شده بودند.
وی تأکید کرد: در مسابقات مذکور از گوشبند استفاده شد که مشکلات را کاملا برطرف کرده بود و به نظر سرپرست فنی صربستانی، این رقابت ها در سطح خوبی برگزار شد.
منظمی خاطرنشان کرد: قرار است از تاریخ 15 تیرماه و در استان یزد اردوی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان به سرمربیگری آنا واسیلنکو از کشور اوکراین برگزار شود و از نفرات اول تا سوم هر وزن این مسابقات برای حضور در اردوی مذکور دعوت می شود.
وی در پایان گفت: تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان جهت آمادگی به منظور حضور در تورنمنت بین المللی کشتی کلاسیک که اواخر شهریور ماه در لبنان برگزار می شود، 5 اردوی آمادگی را در دستور کار خواهد داشت.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 4)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 3)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 2)
از روز شنبه 8 اردیبهشت ماه و در کرمان
بازی بسکتبال تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
اخباری از کشتی استان گلستان (همراه با کلیپ)
به میزبانی شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 1)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز