حضور قهرمانان المپیک و جهان در میان مردم روستاهای زلزله

پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ 12:14
ملی پوشان پای دردل آسیب دیدگان نشستند
قهرمانان ملی کشتی کشور دیروز به دیدار زلزله زدگان استان کرمانشاه رفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ قاسم رضایی، حسن رحیمی، کمیل قاسمی، سعید عبدولی، حسن یزدانی، مسعود اسماعیل پور، محمدعلی گرایی و حسین نوری، قهرمانان ملی پوش کشتی کشور، دیروز بلافاصله پس از ورود به شهرستان کرمانشاه، راهی مناطق روستایی زلزله زده شدند. 

ثلاث باباجانی، ازگله و گهواره (دالاهو) مناطق روستایی بودند که روستاهای آنها بعضا در حادثه مذکور با ٩٠ درصد تخریب مواجه شده و به دلیل موقعیت روستاییشان مسائل و مشکلات متفاوتی نسبت به مناطق شهری داشته و کمتر مورد توجه قرار گرفته بودند.

قهرمانان المپیک و جهان در مدت چند ساعت حضور خود در مناطق زلزله زده، از ۱۵ شهرستان کوچک  و روستا دیدن کردند و برخی اقلام مورد نیاز مانند مواد خوراکی ، شیرخشک و وسایل مورد نیاز نوزادان و کودکان،  لباس گرم را نیز میان مردم این مناطق توزیع کردند.

قهرمانان  بزرگ ورزش ملی کشور، کشتی، به نمایندگی از خانواده بزرگ کشتی ایران در این برنامه خیرخواهانه حضور داشتند و از ثلاث باباجانی تا روستای گهواره که در مناطق صعب العبور و کوهستانی قرار دارد دقایقی همراه مردم عزیز آن مناطق بودند.

ملی پوشان همچنین پای درددل مردم روستاهای دور افتاده از پیرمرد و پیرزن تا کودکان نشستند تا بتوانند دقایقی هر چند کوتاه از آلام و دردهای آن ها بکاهند.


برچسب ها :