رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان - یونان

جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ 20:39
فروتن به دیدار فینال راه یافت
نخودی در دیدار رده بندی
حضور ویسی و پورمرتضوی در گروه شانس مجدد
دو نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی رقابت های پنج وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان جهان در یونان راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان از ظهر امروز (به وقت ایران) در شهر آتن کشور یونان در حال برگزاری است.

نتایج  نمایندگان کشورمان در پایان مسابقات روز نخست، به شرح زیر است:

در وزن 42 کیلوگرم مهدی ویسی در دور نخست به دلیل حضور نیافتن مصف خوان کورتز از مکزیک پیروز شد اما در دور دوم مقابل امیدجان جلال اف از ازبکستان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، ویسی به گروه بازنده ها رفت. وی ابتدا در این گروه باید با خشیگدورج باتبایار از مغولستان مبازه کند و در صورت پیروزی بر این حریف به مصاف گئورگی تچولادزه از گرجستان برود و در صورت برتری بر این کشتی گیر به دیدار رده بندی راه می یابد. ویسی در صورت حضور در دیدار رده بندی به مصاف اریوسل از ترکیه می رود.

در وزن 50 کیلوگرم محمد خدابخشی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد مقابل نارانخو نارمانداخ از مغولستان با نتیجه 14 بر 12 شکست خورد و با توجه به شکست این مغولی در دور بعد، خدابخشی از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 58 کیلوگرم مرتضی پورمرتضوی در دور نخست با توجه به حضور نیافتن خوان کوئیزا از کلمبیا به پیروزی رسید اما در دور بعد مقابل توران بایراموف از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار نهایی، پورمرتضوی در گروه بازنده ها ابتدا باید به مصاف دیدار نوراخمت از قزاقستان برود و در صورت شکست این حریف با کاویت آسار از ترکیه کشتی می گیرد و در نهایت در صورت پیروزی بر این حریف ترک به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا برای کسب مدال برنز به مصاف تالگات تینچتیبیکوف از قرقیزستان برود.

در وزن 69 کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با توجه به حضور نیافتن میرانبیک سلیمانوف از قزاقستان پیروز شد. وی در دور بعد داویت گئورگیان از ارمنستان را با نتیجه 5 بر 4 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نخودی امشب در دیدار نیمه نهایی مقابل داود ابراگیم اف از آذربایجان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.  حریف وی در این دیدار برنده کشتی گیران ژاپن و اوکراین خواهد بود.

در وزن 85 کیلوگرم عباس فروتن در دور نخست به دلیل حضور نیافتن برایان والدرما از کلمبیا به پیروزی رسید وی در دور بعد مقابل گاوین هافمن از آمریکا با نتیجه 9 بر 3 به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. فروتن در این مرحله نیز با نتیجه 11 بر صفر بکزاد اورکیمبای از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی امشب در این مرحله و برای حضور در دیدار فینال ساندیپ مان از هند را با نتیجه 12 بر 3 مغلوب کرد. حریف فروتن در دیدار نهایی آلان باگایف از کشور روسیه است.

با توجه به قانون صبح فردا نفرات حاضر در دیدارهای فینال، رده بندی و شانس مجدد، دوباره وزن کشی خواهند کرد، و رقابت های شانس مجدد نیز برگزار می شود. در ادامه فردا شب مسابقات رده بندی و فینال برای مشخص شدن نفرات برتر پنج وزن نخست برگزار خواهد شد.

همچنین رقابت های پنج وزن دوم نیز صبح فردا وزن کشی خواهد شد و مسابقات نیز همانند برنامه مسابقات پنج وزن نخست در دو روز برگزار خواهد شد.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 7)
پایان سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
پایان رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 6)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 3)
تمرین بدنسازی و وزنه تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی(گزارش تصویری5)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 2)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 4)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 3)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل