دکتر محمد توکل

دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۸۷ 12:05

در کنگره فیلا در مورد میزبانی‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد

Sample Imageدر کنگره فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) که 19 مرداد در شهر پکن برگزار می‌شود در مورد میزبانی رقابت‌های قاره‌ای و جهانی تصمیم‌گیری خواهد شد.

دکتر محمد توکل عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: کنگره فیلا روز نوزده مرداد در محل هتل لندمارک شهر پکن برگزار می‌شود و در این جلسه در مورد مباحث مختلفی تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس سابق کنفدراسیون کشتی آسیا گفت: در این جلسه در مورد میزبانی رقابت‌های قاره‌ای و جهانی در سال‌های 2009 و 2010 بحث و تبادل نظر شده و در نهایت تصمیم‌گیری لازم انجام می‌شود.

رئیس سابق فدراسیون کشتی تصریح کرد: همچنین در این کنگره در مورد انتخابات هیأت رئیسه فدراسیون جهانی تصمیم‌گیری می‌شود که چند نفر از جمله رئیس فدراسیون کشتی دانمارک، یک نماینده از چین و روزیف عضو فعلی هیأت رئیسه برای عضویت کاندید هستند و همچنین کنگره در مورد انتخاب مجدد رافائل مارتینتی بعنوان ریاست فیلا نیز تصمیم‌گیر خواهد کرد.

وی اظهار داشت: همچنین در این جلسه قرار است طرحی به اطلاع اعضاء برسد که در آن برای کشتی در رده پیشکسوتان سن 60 سال به بالا نیز در رده‌های سنی محسوب شود که البته حضور افراد در این رده سنی باید به تأیید پزشک برسد.

 


برچسب ها :