مراد محمدی: مهمترین شرط موفقیت در المپیک مسائل روحی و روانی است

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ 11:26

از سال آینده کار زیربنایی انجام می دهیم

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان گفت: مهمترین شرط موفقیت در رقابتهای المپیک مسائل روحی و روانی ورزشکاران است.

سید مراد محمدی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: المپیک یک مسابقه بزرگ است و کسی در این رویداد موفق می شود که تجربه حضور در رقابتهای جهانی و بزرگ را داشته باشد.

وی ادامه داد: در آستانه رقابتهای المپیک باید شرایط به گونه ی فراهم شود که کشتی گیران با انگیزه و روحیه بالا آماده حضور در این مسابقات شوند.

دارنده مدال برنز المپیک پکن تصریح کرد: جوایز قهرمانان باید به گونه ی پرداخت شود تا آنها روحیه بگیرند ضمن اینکه دیدار مسئولان رده بالا و صحبتهای آنها نیز می تواند انگیزه کشتی گیران را افزایش دهد.

دارنده مدال طلای جهان با اشاره به اینکه سیستم تمرینی خوبی در تیم ملی حاکم است اظهار داشت: من خودم شرایط المپیک را دیده ام این مسابقات جو سنگینی دارد و نمی توان پیش بینی تعداد مدالها را کرد.

وی در مورد شرایط این تیم نوجوانان اظهار داشت: یک ماه زمان را از دست داده ایم، اما بهرحال تمرینات خوبی را به مدت دو هفته در نوشهر دنبال کردیم.

محمدی تاکید کرد: شرکت در دو جام کودک در ایران و پیروزی ترکیه را در برنامه داریم، درجام ترکیه با نفرات برتر مسابقات انتخابی مشهد و تعدادی از کشتی گیران جام کودک شرکت می کنیم و پس از آن ترکیب خود را برای رقابتهای آسیایی قرقیزستان مشخص می کنیم.

دارنده دو مدال برنز جهان با اشاره به اینکه کار سختی در رقابتهای جهانی آذربایجان پیش رو داریم خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم در یک شرایط خوب برای رقابتهای پیش رو آماده شویم اما از سال آینده با داشتن زمان کافی کار زیربنایی را هم در دستور کار خود داریم.


برچسب ها :