جهاندیده: از باخت علیزاده و نعمت‌پور در قزاقستان متعجب شدم

چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ 09:48

ما در 74 و 84 کیلوگرم نفرات شاخص دیگری هم داریم

مجید جهاندیده با بیان اینکه از باخت علیزاده و نعمت‌پور در مسابقات گزینشی قزاقستان بسیار متعجب شده است گفت: انتظار شکست علیزاده و نعمت‌پور را نداشتم و باخت این دو فرنگی‌کار برایم غیر قابل هضم است.
سرپرست تیم کشتی فرنگی نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: به شخصه در بدترین شرایط کسب دو سهمیه را برای تیم ملی در مسابقات گزینشی قزاقستان پیش‌بینی کرده بودم که متأسفانه اینطور هم شد. از اینکه ما نتوانستیم 4 سهمیه را کسب کنیم ناراحت هستم ولی مطمئن هستم که در مسابقات گزینشی چین و یا فنلاند می‌توانیم کار را تمام کنیم و تمام سهمیه‌ها را بگیریم. واقعا از باخت علیزاده و نعمت‌پور تعجب کردم. هنوز هم نمی‌توانم باخت این دو فرنگی‌کار را هضم کنم چراکه آن‌ها جزء کشتی‌گیران خوب تیم ملی بوده و هستند. به هرحال به شخصه معتقدم که حداقل باخت علیزاده یک اتفاق بود.
وی افزود: تیم ملی کشتی فرنگی ایران این شایستگی را دارد که با سهمیه‌ی کامل راهی بازی‌های المپیک شود. کادر فنی تیم ملی تاکنون زحمات زیادی را کشیده است و این کمترین حق تیم ملی و کادر فنی است که با ترکیب کامل راهی لندن شوند.
جهاندیده با بیان اینکه پس از بازگشت کادر فنی از مسابقات گزینشی قزاقستان باید فیلم رقابت‌های قزاقستان را به طور دقیق آنالیز کنند تصریح کرد:‌ به طور حتم مربیان تیم ملی دلایل باخت فرنگی‌کاران را می‌دانند شاید علت باخت‌ها به گونه‌ای باشد که حتی برای مسابقات گزینشی چین لازم باشد که نفرات جدیدی راهی این مسابقات شوند به هرحال ما در 74 و 84 کیلوگرم نفرات شاخص دیگری را داریم و آن‌ها می‌توانند سهمیه‌های باقی‌مانده را برای تیم ملی کسب کنند.
سرپرست تیم کشتی فرنگی نوجوانان همچنین در خصوص اردوی جدید تیم نوجوانان خاطرنشان کرد: از هم‌اکنون به دنبال کارهای خروجی فرنگی‌کاران هستیم و نیاز است که من در تهران بمانم و مسائل اداری فرنگی‌کاران را حل و فصل کنم. آن‌طور که محمدزاده برنامه‌ریزی کرده است سعی خواهد شد تا از تمامی زمان‌های این اردو به بهترین نحو ممکن استفاده شود تا در نهایت یک تیم خوب راهی مسابقات تدارکاتی جام سامورگاچف روسیه شود.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 4)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 3)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 2)
از روز شنبه 8 اردیبهشت ماه و در کرمان
بازی بسکتبال تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
اخباری از کشتی استان گلستان (همراه با کلیپ)
به میزبانی شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 1)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز