حضور پیشکسوت کشتی فرنگی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان

جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ 13:40
مشتاقی: امکانات فراهم شده، قابل مقایسه با قبل نیست
بهرام مشتاقی سرپرست اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 دیروز پنج شنبه در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که در اسلامشهر در حال برگزاری است حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از رواب عمومی هیئت کشتی استان تهران، روز پنجشنبه ۱۰ فروردین ماه سال جاری، قاسم علی عسگری رییس هیات کشتی استان تهران، دکتر سلیمی رئیس هیات کشتی اسلامشهر، بهرام مشتاقی پیشکسوت کشتی فرنگی، علی محمدی مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی، صالحی رییس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که از تاریخ 8 لغایت 18 فروردین ماه به میزبانی اسلامشهر استان تهران برگزار می شود، بازدید بعمل آوردند.

در ادامه این بازدید بهرام مشتاقی دقایقی را برای اعضای تیم ملی وحاضرین سخنرانی نمودند که ضمن تاکید بر رعایت اصول اخلاقی و عمل به فرامین فنی کادر فنی، احترام به پدر و مادر را از اهم واجبات و پل های اصلی رسیدن به قهرمانی وموفقیت دانست و از زحمات فدراسیون کشتی در فراهم کردن بستر لازم برای اردوها قدردانی کرد.
این پیشکسوت کشتی فرنگی: اقدامات فدراسیون کشتی را غیر قابل مقایسه با ادوار مختلف فدراسیونها دانست و خدمات فدراسیون در برگزاری اردوها، حل  مشکلات ورزشکاران و پیگیری استخدام قهرمانان، را از اقدامات بی نظیر فدراسیون دانست وخواستار تلاش کشتی گیران در راستای سرافرازی ایران عزیز و اهتزاز پرچم پرافتخار کشورمان در رقابت های پیش رو شد.

در ادامه قاسم علی عسگری رئیس هیات کشتی استان هم ضمن قدردانی از کادر فنی تیم ملی وز حمات هیت کشتی اسلامشهر در میزبانی اردوی تیم ملی جوانان، قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با وجود کادر فنی توانمند و کشتی گیران  قوی محتمل دانست.

گفتنی است این اردو، اولین مرحله از تمرینات تیم ملی کشتی جوانان کشتی فرنگی در سال ۱۴۰۲ برای حضور در رقابت های آسیایی و جهانی در سال ۲۰۲۳ می باشد که با هماهنگی های هیات کشتی استان به میزیانی شهر اسلامشهر برگزار می شود.

در پایان این دیدار بهرام مشتاقی از سوی دکتر محمدمهدی سلیمی رئیس شورای شهر و هیئت کشتی اسلامشهر مورد تقدیر قرار گرفت.

گالری تصاویر

برچسب ها :