رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور - تهران

شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ 16:55
نتایج انفرادی نفرات اول اوزان دهگانه
رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور(مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی) گرامیداشت سردار جان فدا شهید حاج قاسم سلیمانی از روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه به مدت ۳ روز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی نتایج انفرادی نفرات اول اوزان دهگانه این مسابقات به شرح زیر است:



در وزن 57 کیلوگرم، علیرضا سرلک از لرستان در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر حسین احمدی از مرکزی را مغلوب نمود و در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر صفر مقابل حسین دهمرده از یزد پیروز شد. سرلک در دور سوم 8 بر 2 محمد رضا حسینی از کرمانشاه را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، وی در این مرحله با نتیجه 8 بر 2 از سد مهدی رحیمی از البرز گذشت و راهی دیدار نهایی شد، دارنده مدال نقره جهان در دیدار نهایی نیز با نتیجه 4 بر 3 مقابل رضا مومنی از مازندران به پیروزی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.



در وزن 61 کیلوگرم، یاسین رضایی از بوشهر در دور نخست محمد سراج از سمنان را با نتیجه 10 بر صفر از پیش رو برداشت، وی در دور بعد و با نتیجه 12 بر صفر حمیدرضا گوهری (توابع تهران) را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، رضایی در این مرحله مهدی ویسی از اروند را با نتیجه 4 بر 1 از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه‌ نهایی شد. وی در این مرحله 14 بر 4 پوریا ترکمان از مرکزی را شکست داد و فینالیست شد. رضایی در فینال نیز با نتیجه 16 بر 12 از سد داریوش حضرتقلی زاده  از خراسان شمالی گذشت و به مدال طلا دست یافت.



در وزن 65 کیلوگرم، پیمان بیابانی از تهران در دور اول 3 بر 2 جواد جوادی از بوشهر را مغلوب کرد، وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مصیب شیرزاده (سهمیه تهران) را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، بیابانی در این مرحله امیرحسین سبزعلی از لرستان را با نتیجه 5 بر 1 مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت، وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 4 مقابل مجید داستان (سهمیه تهران) به برتری دست یافت و راهی فینال شد، بیابانی در دیدار پایانی کیان محمود جانلو از اروند را با نتیجه 5 بر 5 از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.



در وزن 70 کیلوگرم، مرتضی قیاسی از لرستان در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر مقابل مسعود محمودی از چهارمحال و بختیاری به برتری دست یافت. وی در دور دوم مقابل سجاد جوکار از خوزستان با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد، قیاسی در این مرحله با نتیجه 5 بر 1 علی اکبر زرودی از قشم را شکست داد و راهی مرحله نیمه‌ نهایی شد، وی در این مرحله با نتیجه 9 بر 1 امید خدمتی (توابع تهران) را شکست داد و به فینال راه یافت،  قیاسی که مدال برنز قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد در دیدار نهایی با نتیجه 2 بر 1 محمد بخشی (سهمیه مازندران) را مغلوب کرد و طلایی شد.



در وزن 74 کیلوگرم، حسین ابوذری (سهمیه مازندران) در دور نخست با نتیجه 7 بر صفر محمدرضا عسکرپور از فارس را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل فرهاد عبدی (سهمیه تهران) با نتیجه 8 بر 1 به برتری رسید، ابوذری در دور سوم و در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 9 بر 2 عرفان الهی (سهمیه مازندران) را پشت سر گذاشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر 3 احمدرضا شجاعی از لرستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار نیمه نهایی شد، وی در این مرحله با نتیجه 4 بر 2 مقابل حامد رشدی از کرمانشاه به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه پیدا کرد. ابوذری که مدال نقره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را در کارنامه خود به همراه دارد با نتیجه 5 بر 5 امیرحسین حسینی را شکست داد و به مدال طلا رسید.



در وزن 79 کیلوگرم، امیرحسین کاوسی از مازندران در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر محمد امین حسنی از زنجان را شکست داد و در دور دوم با نتیجه 6 بر 2 مقابل علی غلامی از آذربایجان شرقی به برتری رسید، کاوسی در دور سوم 8 بر 2 محمد قلعه سری (سهیمه مازندران) را مغلوب کرد و راهی دیدار مرحله نیمه نهایی شد، کاوسی با نتیجه 7 بر 3 مرتضی میرزائی از تهران را مغلوب کرد و راهی دیدار پایانی شد، کاوسی در دیدار نهایی نیز با نتیجه 8 بر 5 مصطفی قیاسی از لرستان به پیروزی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.



در وزن 86 کیلوگرم، علیرضا کریمی از البرز در دور نخست با نتیجه 11 بر 1 رضا سلیمانیان (سهمیه مازندران) را شکست داد و در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر محمد دهناری (سهمیه لرستان) را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 سجاد غلامی (سهمیه البرز) را پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه‌ نهایی شد، کریمی با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و راهی دیدار نهایی شد، دارنده یک مدال نقره و دو مدال برنز جهان در دیدار پایانی، با نتیجه 2 بر 2 از سد هادی وفائی پور از همدان گذشت و به مدال طلا دست یافت.



در وزن 92 کیلوگرم، ارشک محبی از کرمانشاه علیرضا صفویه از قزوین را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر علیرضا پور اسد از آذربایجان شرقی را مغلوب کرد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد، وی در این مرحله مقابل سید محمدحسین میرباغبان (توابع تهران) با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه‌ نهایی شد، محبی در این مرحله 3 بر 3 محمد جواد ابراهیمی از مازندران را پشت سر گذاشت و فینالیست شد، این آزاد کار کرمانشاهی در دیدار نهایی سید رضا هاشمی از سمنان را با نتیجه 7 بر صفر از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.



در وزن 97 کیلوگرم، مجتبی گلیج از مازندران در دور نخست حسین رمضانیان از قشم را با نتیجه 7 بر 4 مغلوب کرد و در دور دوم 12 بر 2 میلاد دوانقی (سهمیه تهران) را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد، گلیج در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر دانیال شریعتی نیا از همدان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رسید، وی با پیروزی 7 بر صفر مقابل مهدی حاجیلویان (سهمیه همدان) راهی دیدار پایانی شد. دارنده مدال برنز جهان مقابل علیرضا رکابی (سهمیه مازندران) با نتیجه 8 بر 2 به برتری رسید و نشان طلا این وزن را از آن خود کرد.



در وزن 125 کیلوگرم، امیررضا معصومی از گیلان در دور نخست 10 بر صفر سمیر موقر نژاد از کیش را شکست داد و در دور بعد مصطفی طغانی از خراسان رضوی را با نتیجه 4 بر 1 مغلوب کرد، معصومی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی نیز با نتیجه 7 بر 1 سجاد بوداغی (سهمیه مازندران) به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه‌ نهایی شد، وی در این مرحله با نتیجه 8 بر 5 امین طاهری از تهران را از پیش رو برداشت و به مرحله نهایی راه یافت، معصومی که مدال طلای جوانان و امیدهای جهان را در کارنامه خود دارد در دیدار فینال با نتیجه 7 بر 1 مقابل امیررضا امیری (سهمیه لرستان) به پیروزی دست یافت و به مدال طلا رسید.

گالری تصاویر

برچسب ها :