تمرین تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان، پیش از حضور در رقابت های رنکینگ اتحادیه جهانی (فیلم)

شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ 21:00
5 نماینده کشورمان از فردا به مصاف حریفان خود می روند
اعضای تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان اعزامی به رقابت های بین المللی رنکینگ اتحادیه جهانی در کشور تونس، عصر امروز آخرین تمرین خود را در محل برگزاری این مسابقات برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، احمد محمدنژاد جوان و علیرضا سرلک در وزن 57 کیلوگرم، یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم، محمد نخودی و علی سوادکوهی در وزن 79 کیلوگرم نمایدگان کشورمان در این مسابقات هستند که تمرینات خود را زیر نظر پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، بهنام احسان پور مربی تیم ملی کشتی آزاد و مهدی محرم پور مربی تیم منتخب اعزامی برگزار کردند.

قرعه کشی مسابقات نمایندگان کشورمان که از ظهر فردا به مصاف حریفان خود می روند، به شرح زیر است:
در وزن 57 کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره ای و با حضور 6 کشتی گیر در 2 گروه 3 نفره برگزار می شود، احمد محمدنژاد جوان و علیرضا سرلک به همراه اودیت از هند به مصاف هم می روند.

در وزن 74 کیلوگرم که با حضور 3 کشتی گیر و به صورت دوره ای برگزار می شود، یونس امامی به مصاف سزار آلوان از برزیل و ساگار آلجان از هند می رود.

در وزن 79 کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره ای و با حضور 7 کشتی گیر در 2 گروه 3 و 4 نفره برگزار می شود، محمد نخودی و و علی سوادکوهی در گروه A به مصاف همدیگر و گئورگیوس کوگیومتسیدیس از یونان و چندر مارستیلر از آمریکا می روند.






گالری تصاویر

برچسب ها :