اظهار نظر رؤسای فدراسیون های کشتی و ورزش دانش آموزی در مورد برنامه شاد (همراه با فیلم)

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ 10:30
دبیر: اثر فیلم ها و محتوای ارائه شده روی دانش آموزان، در تیم های ملی مشخص خواهد شد
بابویی: کشتی وزش اول کشور است، و علاقمندیم دانش آموزان به سمت آن بروند
اظهار نظر رؤسای فدراسیون های کشتی و ورزش دانش آموزی در مورد برنامه شاد (همراه با فیلم).


علیرضا دبیر و حسین بابویی رؤسای فدراسیون کشتی و ورزش دانش آموزی در مورد فعالیت کانال های کشتی در برنامه ی شاد اظهار نظرهایی داشته اند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی گیران نونهال و نوجوان ما دانش آموز هستند و ارائه اخبار، اطلاعات کشتی و فیلم های آموزشی و لایو های قهرمانان کشتی در برنامه شاد می تواند بسیار برای ما مفید باشد.

وی ادامه داد: هدف ما از این کار این است که هم باعث انگیزه بیشتر در کشتی گیران شویم و هم نسبت به آموزش آن ها اقدام کنیم. قطعا اثرات این کار را در تیم های ملی نوجوانان، جوانان و در آینده در تیم ملی بزرگسالان خواهیم دیم و تا دو سال آینده می توانیم شاهد آغاز این روند باشیم.
رئیس فدراسیون کشتی در پایان از همکاری وزارت آموزش و پرورش با فدراسیون کشتی قدردانی کرد.

حسین بابویی نیز گفت: ما درزمینه آموزش مهارت های کشتی و تکنیک های مربوط به این رشته کار بسیار ارزشمندی را شروع کرده ایم.
وی افزود: زمینه هایی را فراهم کرده ایم که مربیان خوب بتوانند به این رشته بیایند و اجرای تکنیک ها را داشته باشند و مهارت های لازم را به دانش آموزان آموزش بدهند.

بابویی تصریح کرد: فیلم های بسیار خوبی درحال تهیه است و برخی از آنها تهیه شده است. البته در چندین رشته دیگر هم این کار را کرده ایم و الان فرصت خوبی است که در رشته کشتی به جهت اینکه رشته ملی و پرافتخارترین ورزش کشورمان است، بتوانیم قدم مثبتی را برای آن برداریم و امیدوارم دانش آموزان بتوانند از این کلاسهای آموزشی که به صورت فیلم برای آن ها فرستاده می شود نهایت استفاده را داشته باشند.

وی در پاین خاطرنشان کرد: از همکاران خوبم در استان مازنداران و مربیان زحمت کش تشکر می کنم، تاکنون همکاری مشترک و خوبی را با فدراسیون کشتی داشته ایم و اتفاقات مثبت خوبی در حال رقم خوردن است و امیدوارم شما دانش آموزان را در مدارج بالا ببینیم.


در ادامه کلیپی از این دیدار قابل مشاهده است:









برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون