در مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی مطرح شد؛ (همراه با گزارش تصویری)

سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ 16:08
علیرضا دبیر: لیگ محل مناسبی برای درآمد کشتی گیران است
نصیرزاده: استقبال خوبی از لیگ شد
مراسم قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور، از ساعت 14 امروز در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این مراسم گفت: خدا را شکر از زمانی که من آمده ام سومین سالی است که لیگ کشتی را قرعه کشی می کنیم.

وی ادامه داد: تیم هایی که پول ندادند کنار بکشند و لیگ باید محل درآمدی برای کشتی گیران باشد و اگر قرار باشد تیم ها در رسانه ها دیده شوند، باید برای آن هزینه کنند.

دبیر تصریح کرد: اگر کشتی گیری برایتان کشتی نگرفت پولش را ندهید، اما اگر کشتی گرفت باید پولش را بدهید و رعایت مسائل اخلاقی را داشته باشید و حقشان را بدهید.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: لیگ محل مناسبی برای کسب درآمد کشتی‌گیران است. تیمی که 3 یا 4 میلیارد هزینه می کند مطمئنا سرگروه می شود، نه تیمی که 200 میلیون هزینه کرده است.

وی گفت: یادمان نرود اگر لیگ سال قبل را راه نمی انداختیم، نمی توانستیم به افتخاراتی که امسال در المپیک کسب کردیم برسیم و یادمان باشد که حتما در لیگ داوری و اشتباه وجود دارد اما از شما می خواهم که گذشت کنید تا کشتی خراب نشود.

دبیر تصریح کرد: اینکه مقام معظم رهبری برای کشتی آزاد و فرنگی ما در فاصله چند روز پیام می دهد یعنی اتفاق بزرگی افتاده است و ما همه باید تلاش کنیم که کشتی را بالا بیاوریم.

وی با تقدیر از صدا و سیما گفت: رسانه ملی کنداکتور خود را برای ما 10 روز خالی گذاشت و این یک حرکت بسیار خوب بود و ما باید همیشه صدا و سیما را همراه خود داشته باشیم.

دبیر اظهار داشت: نگاه ما المپیک پاریس است و گول این مسابقات جهانی را نخوریم و لیگ را باید طوری برنامه ریزی که بعد از مسابقات المپیکو جهانی اهمیت کافی داشته باشد.

رئیس فدارسیون کشتی خاطرنشان کرد: از کشتی گیرها و تیمها خواهش می کنم با هم صادق باشند. تعهدات را با هم مکتوب کنید تا به مشکل بر نخوریم. لیگ ها تا امسال خیلی خوب برگزار شده است با نصیرزاده شرط گذاشتیم که امسال هم همینطور پای کار بایستد چون این لیگ آبروی کشتی است. تیمی که در کشتی به دنبال پول باشد به هیچ چیز نمی رسد و در کشتی بایدعاشق آن باشید.

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ نیز گفت: سال پیش لیگ را در شرایط سخت و با رعایت پروتکل ها برگزار کردیم و خدا را شکر که برای کشتی گیران اتفاقی نیافتاد اما رعایت پروتکل های بهداشتی هزینه ها را تا 4 میلیارد افزایش داد.

وی ادامه داد: امسال استقبال خوبی از لیگ شده اما ناراحتیم چرا تیم ایران مال شرکت نکرده اما از طرفی خوشحالیم که حامیان مالی زیادی شرکت کرده اند.

نصیرزاده گفت: در صدد هستیم مسابقات در 4 گروه برگزار شود و دور رفت مسابقات در تهران برگزار و دور برگشت در شهرهایی که میزبان شوند برگزار شود.  تیم های برتر به ترتیب اولویت به مسابقات باشگاه های جهان و مسابقات باشگاه های آسیا اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: لیگ دسته اول را برگزار خواهیم کرد چون به دنبال چرخه توسعه و شکوفایی کشتی در کشور هستیم و این لیگ  برای استانهای کم برخوردار بسیار مفید خواهد بود. ضمن اینکه به دنبال برگزاری لیگ پایه که به شناسای و شکوفایی کشتی گیران مستعد کمک خواهد کرد نیز هستیم. که انشاء اله این اقدامات پس از برگزاری رقابت های لیگ برتر خواهد بود. 


در این مراسم جمعی از پیشکسوتان کشتی و نمایندگان تیم ها حضور داشتند.

گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 2)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 4)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 3)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 2)
از روز شنبه 8 اردیبهشت ماه و در کرمان
بازی بسکتبال تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
اخباری از کشتی استان گلستان (همراه با کلیپ)
به میزبانی شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی