رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ 05:10
استان سمنان برای حضور در رقابت ها اعلام آمادگی کرد
استان سمنان برای حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی کشتی، در جلسه ای که صبح دیروز (یکشنبه) با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و مجتبی جانعلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان انجام شد، در مورد ظرفیت های کشتی استان سمنان بحث و تبادل نظر شد و در نهایت مدیرکل ورزش و جوانان این استان برای حضور یک تیم از سمنان در لیگ برتر کشتی فرنگی اعلام آمادگی کرد.

جانعلی در این جلسه گفت: ما در بحث زیرساخت های ورزشی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و حتی می توانم بگویم در رتبه اول کشور هستیم، اما در بحث فنی دچار ضعف هستیم.

وی افزود: حضور یک تیم از استان سمنان در لیگ برتر می تواند موجبات توسعه کشتی در استان را فراهم کند و معتقدم باید از ظرفیت‌های شرکت‌های داخل استان برای حضور در لیگ کشتی استفاده کنیم.

نصیرزاده نیز در مورد موارد مطرح شده این جلسه تصریح کرد: در سفری که دیروز به استان سمنان داشتم، مدیرکل ورزش و جوانان استان نسبت به اینکه برای نخستین بار در لیگ برتر کشتی حضور داشته باشند ابراز علاقه کرد و مایل بود که در لیگ برتر کشتی آزاد تیم داری کنند، اما با توجه به پتانسیل موجود من پیشنهاد کردم سمنان در لیگ کشتی فرنگی حضور داشته باشد.

نصیرزاده در پایان خاطرنشان کرد: مقرر شد جلسه ای با حضور علیرضا آشناگر استاندر سمنان نیز در این زمینه برگزار شود تا مقدمات حضور یک تیم از استان سمنان در لیگ برتر کشتی فرنگی مهیا شود.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون