رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز – روسیه

یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ 21:55
جابر صادق زاده به مدال نقره رسید
جابر صادق زاده صاحب مدال نقره سنگین وزن رقابت های کشتی آزاد جام آلانز روسیه شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز روسیه روزهای 17 و 18 آذرماه در ولادی قفقاز روسیه آغاز شد که در پایان جابر صادق زاده در وزن 125 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ماگومدرسول ادریس اف از کشور روسیه با نتیجه 9 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل لومتادزه از گرجستان، یخکشی از دور رقابت ها کنار رفت. (شانزدهم شد)
در وزن 70 کیلوگرم محمد یوسفی در دور نخست ماگومد سایدووی از گرجستان را با نتیجه 9 بر 6 مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل رازامبک جمال اف از روسیه با نتیجه 12 بر یک مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، یوسفی حذف شد. (یازدهم شد)
در وزن 74 کیلوگرم حسین الیاسی در دور نخست مقابل نیکیتا سوچکوف از کشور روسیه با نتیجه 11 بر صفر شکست خورد و با توجه به مغلوب شدن این کشتی گیر روس در دورهای بعد، الیاسی از دور مسابقات کنار رفت. (شانزدهم شد)
در وزن 79 کیلوگرم امید حسن تبار در دور نخست با نتیجه 7 بر 3 مغلوب داوید خوتسیشویلی از گرجستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل ماگومد رمضان اف از روسیه، حسن تبار از دور رقابت ها کنار رفت. در همین وزن علی سوادکوهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل تاجیتین آکایف از روسیه با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و با توجه به مغلوب شدن حریفش در دور بعد وی نیز از دور رقابت ها کنار رفت. (سوادکوهی چهاردهم و حسن تبار پانزدهم شدند)
در وزن 92 کیلوگرم مرتضی رضایی قلعه پس از استراحت در دور اول در دور دوم با توجه به حاضر نشدن اصلان بک آلبوروف از آذربایجان پیروز شد وی در دور سوم مقابل شریف شریف اف با توجه به آسیب دیدگی از ناحیه زانو با نتیجه 9 بر صفر شکست خورد و به کشتی ادامه نداد و در ادامه نیز با توجه به مغلوب شدن شریف اف مقابل آنزور اوریشف از روسیه، رضایی قلعه حذف شد. (هفتم شد)
در وزن 125 کیلوگرم جابر صادق زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ابراگیم سعیداف از کشور بلاروس با نتیجه 8 بر 3 به پیروزی دست یافت وی در دور سوم با نتیجه 10 بر صفر پاول کریوتسوف از روسیه را مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 5 بر 4 از سد ماگومدقاضی ماگومداف از روسیه گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال در مصاف با گنو پتریاشویلی دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک از گرجستان با نتیجه 10 بر یک مغلوب شد و به مدال نقره رسید.



برچسب ها :