رقابت های کشتی آزاد بازی های المپیک جوانان – آرژانتین

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ 08:15
کریمی و زارع به مدال نقره رسیدند
رده بندی انفرادی مسابقات
محمد کریمی و امیرحسین زارع به مدال نقره اوزان 65 و 110 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد بازی های المپیک جوانان 2018 آرژانتین رسیدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد بازی های المپیک جوانان آرژانتین دیروز (یکشنبه) در شهر بوینس آیرس آرژانتین برگزار شد و دو نماینده کشتی آزاد نوجوان کشورمان به مدال نقره رسیدند.

این مسابقات در هر وزن با حضور 6 نفر و به صورت جدول نوردیک و در دو گروه سه نفره  برگزار شد که در وزن 65 کیلوگرم محمد کریمی در کشتی نخست مقابل تارک اسماعیل از مصر با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و در کشتی دوم نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد کارسون مان ویل از آمریکا گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی مقابل توران بایراموف از آذربایجان با نتیجه 6 بر یک مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 110 کیلوگرم نیز امیر حسین زارع در دیدار اول خود با نتیجه 11 بر صفر توماس بارنس از استرالیا را مغلوب کرد و در مبارزه دوم نیز با نتیجه 11 بر صفر مقابل احمد خلیل از مصر به پیروزی رسید و به دیدار فینال رسید. وی در این دیدار مقابل سرگئی کوزیریف از روسیه با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.


رده بندی انفرادی این مسابقات به شرح زیر است:

48 کیلوگرم: 1- امیدجان جلال اف (ازبکستان) 2- گئورگی گگیلاشویلی (گرجستان) 3- حلیل گوکدنیز (ترکیه)
55 کیلوگرم: 1- روبرت هاوارد (آمریکا) 2- داوید آلمندرا (آرژانتین) 3- ولادیسلاو اوستاپنکو (اوکراین)
65 کیلوگرم: 1- توران بایراموف (آذربایجان) 2- محمد کریمی (ایران) 3- عنایت اله (پاکستان)
80 کیلوگرم: 1- احمدخان تمبوتویف (روسیه) 2- فاتح بنفردجلا (الجزایر) 3- محمدرسول رحیم اف (ازبکستان)
110 کیلوگرم: 1- سرگئی کوزیریف (روسیه) 2- امیرحسین زارع (ایران) 3- السید خلیل (مصر)


برچسب ها :