رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره- ترکیه (همراه با عکس)

یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ 15:55
رامین طاهری به مدال برنز رسید
پایان کار نمایندگان کشورمان با کسب دو مدال برنز
سه نماینده کشورمان با کسب 2 مدال برنز به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی جام وهبی امره ترکیه پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی جام وهبی امره که جزء سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی نیز محسوب می شد، روزهای 28 تا 31 تیرماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و تیم ایران که با 3 نماینده در این مسابقات شرکت کرده بود توسط رامین طاهری و مهدی علیاری در اوزان 87 و 97 کیلوگرم به مدال برنز رسید و امیرحسین حسینی در وزن 97 کیلوگرم نیز پنجم شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 87 کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه 2 بر صفر از سد صالح آیدین از ترکیه گذشت وی در دور بعد نیز با نتیجه 4 بر یک علی چنگیز دیگر نماینده کشور ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. طاهری در این مرحله در مصاف با ژان بلنیوک دارنده مدال های نقره المپیک و طلا و برنز جهان از اوکراین با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. طاهری در این دیدار با نتیجه 4 بر صفر رادزیک کولیف دارنده مدال نقره جهان (وزن 80 کیلوگرم) از بلاروس را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی علیاری در دور نخست مقابل ریوازی نادراشویلی نفر سوم جهان از گرجستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز مقابل اوزور ژوزوپبیکوف از قرقیزستان با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. علیاری در این مرحله مقابل الکسی لودیا از کشور گرجستان با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد. و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت، علیاری در دیدار شانس مجدد با نتیجه 7 بر صفر بکسلطان محموداف از از قرقیزستان را مغلوب کرد و راهی دیدار رده بندی شد. علیاری در این دیدار با نتیجه 7 بر یک مقابل حسینی دیگر نماینده کشورمان پیروز شد و به مدال برنز رسید.

امیر حسین حسینی دیگر نماینده کشورمان در وزن 97 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه یک بر یک آندری گالدخیخ از اوکراین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. حسینی در این مرحله مقابل جاوید حمزاتوف نفر سوم المپیک (85 کیلوگرم) از کشور بلاروس با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل الکسی لودیا از گرجستان با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل علیاری با نتیجه 7 بر یک شکست خورد و پنجم شد.


گالری تصاویر

برچسب ها :