پیش از حضور در رقابتهای گزینشی المپیک/تمرین کشتی دیدنی آزادکاران زیر نظر رسول خادم

یکشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۱ 10:54

محمد خادم، جدیدی و دکتر محبوبی ناظر ویژه تمرینات

تمرین کشتی دیدنی آزادکاران پیش از حضور در رقابتهای گزینشی المپیک در قزاقستان عصر دیروز(شنبه) زیر نظر رسول خادم مدیر تیمهای ملی و امور فنی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این تمرین و از ساعت 16:20 دقیقه کشتی گیرانی نظیر اسماعیل پور، لشکری و پرویز هادی به همراه چند کشتی گیر دیگر تمرینات خود را با دویدن به  میانداری لشکری آزادکار وزن 84 کیلوگرم آغاز کردند.
بر این اساس، سپس این کشتی گیران تمرین کشتی را در حالت مسابقه ای در چند تایم برگزار کردند. نکته دیدنی این تمرین، تمرین مسابقه ای پرویز هادی و محمد رضا آذرشکیب در سه تایم بود، که شاهد مسابقه ای دیدنی بین این کشتی گیران بودیم.
رسول خادم مدیر تیمهای ملی و امور فنی در حین این تمرین نکات فنی را به کشتی گیرانی نظیر لشکری و هادی تذکر می داد و بر اجرای فنون پرتابی و مسائل عنوان شده در تمرینات تاکید ویژه ای داشت.
با پایان یافتن تمرین گروه اول، تمرین گروه دوم از ساعت 17 شامل مرور فن با حضور کشتی گیرانی نظیر حسن رحیمی، صادق گودرزی، مهدی تقوی، کمیل قاسمی و احسان امینی آغاز شد. در این تمرین که با حضور مربیان اعزامی به قزاقستان رضا لایق، علیرضا رضایی، محمد طلایی و محمود اسماعیل پور  وعلی بیات سرپرست تیم برگزار شد، کشتی گیران در تایمهای مختلف فنون به تمرین پرداخته و در کلاس درس رسول خادم قهرمان جهان و المپیک شرکت کردند.

 


مدیر تیمهای ملی و امور فنی در حین تمرین مسائل مختلف از جمله نحوه صحیح دفاع کردن و گارد گیری مناسب را به کشتی گیران آموزش می داد. قهرمان المپیک آتلانتا در حین تمرین با مهدی تقوی سرشاخ شد و نحوه صحیح اجرای یکی از فنون را به صورت عملی به کشتی گیران آموزش داد.
رضا یزدانی آزادکار وزن 96 کیلوگرم به دلیل آسیب دیدگی به صورت جداگانه زیر نظر استاد کیانوش اعتماد مقدم مربی بدنساز تیم ملی تمرین می کرد. ریف فیزیوتراپ بلغاری تیم ملی، دکتر امیر ساسان متخصص تغذیه  و دکتر آزاد بخت پزشک تیم ملی نیز در حین این تمرینات به صورت دائمی در کنار ملی پوشان حضور داشتند.
محمد خادم دارنده مدال جهان و پدر رسول خادم مدیر تیمهای ملی و امور فنی ناظر ویژه این تمرینات در خانه کشتی تهران بود. دکتر صادق محبوبی مشاور حوزه مدیریت تیمهای ملی و امور فنی نیز نظارگر این تمرین بود و نکات فنی لازم را یادداشت می کرد.
مسلم رمضانپور مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، خطیب سرپرست فدراسیون کشتی و عباس جدیدی نایب قهرمان المپیک نیز از نزدیک ناظر این تمرینات بودند.
رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا روزهای 10 تا 13 فروردین ماه در شهر آستانه ای قزاقستان برگزار می شود و کشتی گیران کشورمان برای شرکت در این رقابتها صبح فردا دوشنبه 7 فروردین ماه راهی این کشور می شوند.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 4)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 3)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 2)
از روز شنبه 8 اردیبهشت ماه و در کرمان
بازی بسکتبال تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
اخباری از کشتی استان گلستان (همراه با کلیپ)
به میزبانی شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 1)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز