تمرینات اختصاصی رسول خادم با تقوی و گودرزی/

جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۱ 14:27

تمرین کشتی دیدنی کشتی گیران اعزامی به قزاقستان

تمرین امروز(جمعه 4 فروردین ماه) آزادکاران اعزامی در چند تایم مختلف برگزار شد و تمرینات اختصاصی رسول خادم مدیر تیمهای ملی و امور فنی با گودرزی و تقوی با جذابیت خاصی همراه بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، اردونشینان که تمرینات خود را از روز 27 اسفندماه آغاز کرده اند، امروز جمعه تمرینات متنوعی را زیر رسول خادم مدیر تیمهای ملی و امور فنی برگزار کردند.

بر این اساس، ابتدا ساعت 11 امروز قهرمان جهان و المپیک بیش از سی دقیقه تمرین اختصاصی را با مهدی تقوی دارنده دو مدال طلای جهان برگزار کرد. در این تمرین رسول خادم نکات فنی لازم از جمله گادر مخالف را به دارنده مدال طلای جوانان جهان آموزش داد.

سپس آذرشکیب، رحیمی، تقوی، گودرزی، امینی و یزدانی تمرینات هوازی خود را زیر نظر استاد کیانوش اعتماد مقدم مربی تیم ملی آغاز کردند. در این تمرین با برنامه کشتی گیران پس از نرمش روی تردمیل دویدند و تمرینات متنوعی را برگزار کردند. در انتهای این تمرین مربیان و کشتی گیران به بازی بسکتبال پرداختند.

                                                                      

بر این اساس، با پایان یافتن این تمرین رسول خادم مدیر تیمهای ملی یک کلاس اختصاصی را برای صادق گودرزی دارنده دو مدال نقره و برنز جهان برگزار کرد و مسائل فنی را برای وی تشریح کرد.

پس از پایان این تمرین یک جلسه تمرین کشتی با حضور کشتی گیرانی نظیر پرویزهادی، احسان لشکری، مسعود اسماعیل، کمیل قاسمی و چند حریف تمرینی از ساعت 13 آغاز شد. در ابتدای این تمرین کشتی گیران به میانداری احسان لشکری آزادکار وزن 84 کیلوگرم به نرمش و گرم کردن بدنهای خود پرداخته و تمرین کشتی دیدنی را زیر نظر مدیر تیمهای ملی، رضا لایق، علیرضا رضایی، محمد طلایی، محمود اسماعیل پور مربیان اعزامی به قزاقستان و علی بیات سرپرست تیم آغاز کردند.

در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید اعضای کادر فنی در حین تمرین نکات فنی لازم را به کشتی گیران گوشزد کردند.در این تمرین رسول خادم بر ارائه صحیح فنون، همچنین گرفتن امتیاز در لحظات پایانی و بالا بردن ضربان تاکید ویژه ای داشت. مدیر تیمهای ملی در پایان این تمرین دقایقی به صورت اختصاصی با احسان لشکری آزادکار وزن 84 کیلوگرم تمرین کرد.

کشتی گیران آزادکار عصر امروز به زورخانه ای پهلوان محمود نامجو(آتش نشانی) می روند تا تمرینات باستانی برگزار کنند.تمرینات آزادکاران تا روز 6 فروردین ماه در تهران ادامه می یابد.

رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا روزهای 9 تا 13 فروردین ماه در شهر آستانه ای قزاقستان برگزار می شود. آزادکاران  برای کسب 3 سهمیه باقی مانده در اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم در این مسابقات به میدان می روند.

 


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 6)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 3)
تمرین بدنسازی و وزنه تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی(گزارش تصویری5)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 2)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 4)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 3)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز