با درخواست سازمان لیگ فدراسیون کشتی/

چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۲ 10:25

از نفرات حاضر در لیگ دسته یک آزمایش دوپینگ گرفته خواهد شد

آزمایش دوپینگ از نفرات حاضر در مسابقات لیگ دسته یک کشتی آزاد کشور گرفته خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، فدراسیون کشتی از مسئولان کمیته پزشکی درخواست کرده است که با حضور در مسابقات لیگ دسته یک کشتی آزاد نسبت به نمونه گیری از کشتی گیران اقدام نمایند.


محمد ابراهیم امامی رئیس سازمان لیگ با تأیید این خبر گفت: از مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی خواسته‌ایم تا با حضور تصادفی در مسابقات از کشتی گیران آزمایش دوپینگ به عمل آورند.



برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

اردوی تیم ملی کشتی ساحلی نوجوانان از 10 تیر در منطقه آزاد ارس برگزار می شود
تیم منتخب کشتی فرنگی پیش از حضور در رقابت های بین المللی جام پاشایان (گزارش تصویری)
بخشنامه مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان قهرمانی کشور اعلام شد
برای حضور در رقابت های بین المللی جام پاشایان ارمنستان
تمرین تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان (گزارش تصویری)
کودکان اتیسم در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور پیدا کردند
تمرین تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان (گزارش تصویری)
روایتی از زندگی 2 شهید استان تهران در جنگ های 12 روزه و رمضان
جلسه انعقاد تفاهم‌نامه واگذاری مجموعه ورزشی المپیک شهرکرد به فدراسیون کشتی برگزار می‌شود (اصلاحیه)
کایل اسنایدر: کشتی ایران در دنیا بی‌رقیب است
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جهت سنجش و ارزیابی شاخص‌های آمادگی جسمانی برگزار می‌شود
مسابقات لیگ سراسری جوانان کشور یادواره شهدای جنگ رمضان
اخباری از کشتی استان تهران؛
آب تنی اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان (گزارش تصویری)