جلسه مدیران فدراسیون کشتی برگزار شد (همراه با گزارش تصویری)

یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ 13:56
رایزنی در مورد برنامه های آتی
بحث و تبادل نظر در مورد لیگ برتر کشتی
جلسه مدیران فدراسیون کشتی، ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه که با حضور مدیران و روسای کمیته های فدراسیون در محوطه باز خانه های کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد در مورد برنامه های آتی فدراسیون رایزنی شد و مدیران و رؤسای کمیته ها گزارشی از برنامه ها و فعالیت های خود را به رئیس فدراسیون ارائه دادند.

در این جلسه همچنین در مورد چگونگی ادامه برگزاری بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره)  بحث و تبادل نظر شد.

همچنین مقرر شد برنامه های فدراسیون، برگزاری مسابقات لیگ و برنامه های فنی پس از اعلام نهایی اتحادیه جهانی در مورد برگزاری رقابت های جهانی کشتی، مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم های لازم اتخاذ شود.

جلسات مدیران فدراسیون کشتی به صورت مستمر و حداقل 2 بار در ماه با حضور رئیس فدراسیون برگزار می شود.



گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

اردوی تیم ملی کشتی ساحلی نوجوانان از 10 تیر در منطقه آزاد ارس برگزار می شود
تیم منتخب کشتی فرنگی پیش از حضور در رقابت های بین المللی جام پاشایان (گزارش تصویری)
بخشنامه مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان قهرمانی کشور اعلام شد
برای حضور در رقابت های بین المللی جام پاشایان ارمنستان
تمرین تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان (گزارش تصویری)
کودکان اتیسم در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور پیدا کردند
تمرین تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان (گزارش تصویری)
روایتی از زندگی 2 شهید استان تهران در جنگ های 12 روزه و رمضان
جلسه انعقاد تفاهم‌نامه واگذاری مجموعه ورزشی المپیک شهرکرد به فدراسیون کشتی برگزار می‌شود (اصلاحیه)
کایل اسنایدر: کشتی ایران در دنیا بی‌رقیب است
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جهت سنجش و ارزیابی شاخص‌های آمادگی جسمانی برگزار می‌شود
مسابقات لیگ سراسری جوانان کشور یادواره شهدای جنگ رمضان
اخباری از کشتی استان تهران؛
آب تنی اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان (گزارش تصویری)