گفتگو
شماره : 75355
۰:۱۰ ۱۴۰۳/۷/۲۵
ابراهیم مهربان: تیم های ملی با ترکیب کامل راهی آلبانی می شوند

فدراسیون کشتی تمام تلاش خود را کرد تا ویزای تمامی اعضای کاروان کشتی صادر شود

دبیر فدراسیون کشتی گفت: با پیگیری های بعمل آمده، ویزای تمامی کاروان کشتی ایران به منظور حضور در رقابت های جهانی آلبانی صادر شد.
ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه سال گذشته کشور آلبانی برای تیم های کشتی ایران روادید صادر نکرد، فدراسیون ضمن اعتراض به اتحادیه جهانی کشتی به جهت این اقدام، تمهیداتی را در نظر گرفت به دلیل اهمیت مسابقات جهانی سال 2024 در رده ی سنی زیر 23 سال و اوزان غیر المپیکی، ویزای کشتی گیران کشورمان از سوی کشور آلبانی صادر شود.
سخنگوی فدراسیون ادامه داد: بدین منظور فدراسیون از سال گذشته جلساتی را با لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی و رئیس فدراسیون کشتی آلبانی برگزار کرد و در ادامه در 2 ماه گذشته نیز از طریق وزارت امور خارجه، کمیته ملی المپیک،  IOC (کمیته بین المللی المپیک)، اتحادیه جهانی، فدراسیون کشتی و دولت آلبانی پیگیر صدور ویزای کشتی گیران کشورمان شد که این تلاش مستمر با دریافت ویزای کامل برای کشتی گیران، کادر فنی و همراهان به نتیجه نشست.
مهربان در پایان خاطرنشان کرد: تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد زیر 23 سال و اوزان غیر المپیکی، طبق برنامه مسابقات جهانی، راهی کشور آلبانی خواهند شد و امیدوارم که به لطف خدا و با دعای خیر مردم، بار دیگر افتخارآفرین باشند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در بیاورند.

©2011 . All Rights Reserved