گفتگو
شماره : 75243
۸:۵۰ ۱۴۰۳/۷/۹
گئورگی تیبیلوف: حریفانم من را قوی تر و باهوش تر می کنند

کشتی گیران ایرانی در المپیک نشان دادند که چقدر قوی هستند

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان گفت: برای تمامی حریفانم احترام زیادی قائل هستم.
گئورگی تیبیلوف کشتی گیر روسی الاصل تیم صربستان و دارنده مدال برنز جهان در وزن 63 کیلوگرم در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، با بیان این مطلب افزود: مبارزه با حریفانم من را قوی تر و باهوش تر می کند و برای همین احترام زیادی برای آن ها قائلم.
نماینده وزن 60 کیلوگرم صربستان در المپیک پاریس در مورد این مسابقات گفت: شرایط المپیک عالی بود و همه در سطح بسیار بالایی در این رقابت ها شرکت کرده بودند.
وی در مورد عملکرد نمایندگان ایران گفت: کشتی گیران ایرانی عملکرد موفقی داشتند و نشان دادند که چقدر قوی هستند و برای کسب این نتیجه به آن ها تبریک می گویم.
تیبیلوف در مورد برنامه های آینده اش گفت: اول اینکه تمامی اشتباهات را باید جبران کنم و به روند تمریناتم را قوی تر ادامه دهم.
وی افزود: در کشتی باید با خودتان صادق باشید و از هوش خود برای مقابله با حریفان نهایت استفاده را ببرید.
این کشتی گیر روسی الاصل تصریح کرد: کشتی گیران ایرانی بسیار قوی و باهوش هستند و من خوشحالم که با آن ها مبارزه می کنم. مبارزه با ایمان محمدی یکی از مهمترین رقابت های من بود و از او تشکر می کنم.
تیبیلوف خاطرنشان کرد: من با مراد ممدوف آذربایجانی نیز کشتی گرفتم او هم مرد بسیار خوبی و هم کشتی گیر بسیار خوبی است. پس از آشنایی با او چیزهای زیادی یاد گرفتم و بسیار قوی تر شدم و از این بابت از او نیز تشکر می کنم.

©2011 . All Rights Reserved