اخبار
شماره : 48550
۱۸:۳۹ ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
رقابت های جام جهانی کشتی آزاد/

تبریک وزیر ورزش و جوانان

دکتر سلطانی فر قهرمانی تیم کشتی آزاد در رقابت های جام جهانی کرمانشاه را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، ششمین قهرمانی پیاپی تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی کشتی آزاد را تبریک گفت.

در پیام دکتر سلطانی فر آمده است: قهرمانی دلاورمردان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان را در مسابقات جام جهانی 2017 کرمانشاه را تبریک می گویم، فرخنده باد این پیروزی.

جوانان سربلند ایران عزیز با قهرمانی در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد موجب شادی مردم و افتخار آنان به سرمایه های ارزشمند ورزش کشورشان را رقم زدند.

اینجانب ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌ مدیران، مربیان، دست‌اندرکاران و خصوصاً قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد، این موفقیت را به کشتی‌گیران، ‌خانواده‌های محترم ایشان، جامعه ورزشی کشور و مردم شریف ایران عزیز تبریک می گویم و آرزوی ادامه پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران ایران عزیز را از خداوند باری تعالی مسئلت دارم.

همچنین در این فرصت از حضور قهرمانان و تیم های معتبر جهان که در کمال امنیت، میهمان جمهوری اسلامی ایران در رقابتهای جام جهانی بودند، تشکر نموده و معتقدیم ورزش و ورزشکاران به دور از تنش های سیاسی، مرزبندی و دیوارکشی ها، پیام آور صلح و دوستی هستند

©2011 . All Rights Reserved