انستيتو كشتي ايران
شماره : 48062
۹:۸ ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
پس از برگزاری آزمون های کنترل مربیان/

اسامی مربیان ملی و ممتاز ملی اعلام شد

اسامی مربیان ملی و ممتاز ملی در سال 1395، پس از برگزاری آزمون های کنترل مربیان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، باتوجه به پایان یافتن سه مرحله آزمون های کنترلی مربیان ملی و ممتاز ملی (3، 2 و یک سابق) تا آذر ماه سال جاری، آمار جداگانه مربیان هر استان با درجه های مختلف در سال آموزشی – فنی 96-1395 به شرح پیوست اعلام می شود:

1- مربیان نام برده در فهرست پیوست، مربیان مجاز به فعالیت های رسمی در امور فنی آموزشی کشتی در هر ارگان یا سازمان دولتی، عمومی و خصوصی استان محسوب می شوند. تنظیم قرارداد و هرگونه همکاری فنی و آموزشی با مربیان خارج از این فهرست در استان متبوع، ممنوع و تخلف محسوب شده و ضمن این که مسوولیت نظارت بر موضوع برعهده هیات کشتی استان ذی ربط خواهد بود، با متخلفان برابر مقررات رفتار خواهد شد.

2- کلیه مربیان دارای دفترچه رسمی بالای 60 سال (بازنشسته) با داشتن سلامت و توانایی و شرایط لازم و کافی، با هماهنگی و نظر رییس محترم هیات استان می توانند در امور آموزشی و فنی استان مربوط فعالیت کنند. این مربیان ارجمند از کوچینگ در مسابقه های مختلف معاف هستند.

3- پیرو بخشنامه قبلی، مجدد یادآور می شود با هماهنگی هیات های استان مربوط برای قهرمانان دارای مدال های سه گانه المپیک، جهانی و قاره ای در رده بزرگسالان که تاکنون موفق به دریافت دفترچه مربی گری نشده، برنامه کارگاه آموزشی مربوط به زودی اعلام و برای شرکت کنندگان ذی ربط دفترچه مربی گری وفق ضوابط صادر می شود.

4- برای مربیان دارای مدال های سه گانه المپیک، جهانی و آسیایی در رده بزرگسالان که دارای دفترچه مربی گری بوده اما در کلاس های کنترل سال های 93، 94 و 95 شرکت نکرده اند، با معرفی هیات کشتی استان متبوع، دفترچه مربی گری وفق ضوابط صادر خواهد شد.

5- لازم به توضیح است فهرست پیوست، مربوط به مربیانی می باشد که در کلاس های کنترل مربیان سال 1395 شرکت کرده اند. و هیات کشتی استان ها نسبت به معرفی مربیان درجه های 1 و 2 غایب اقدام نماید تا در مورد غیبت آنان طبق مصوبات قانونی فدراسیون اقدام لازم به عمل آید (مربیان درجه یک و درجه 2 ملی قدیم، در صورت غیبت در کلاس های کنترل 93، 94 و 95 دفترچه مربی گری با درجه ملی دریافت خواهند کرد).

6- پس از تثبیت وضعیت کلی آماری، برای تعیین دقیق آمار مربیان رشته های آزاد، فرنگی و دیگر رشته های سنتی و طرح آمایش جمعیت کشتی گیران فعال استان ها، در بخشنامه ای جداگانه، برگ پرسشنامه های ویژه ارسال و پس از تکمیل و پردازش اطلاعات، سند (بولتن) آماری مربیان فعال و مجاز به فعالیت رسمی و کشتی گیران هر استان و شهرستان به تفکیک رشته و رده سنی، تهیه و تدوین و توزیع خواهد شد.

اسامی مربیان ممتاز و ممتاز ملی در لینک زیر به صورت فایل PDF قابل مشاهده و دریافت است.


©2011 . All Rights Reserved