اخبار
شماره : 26292
۱۰:۴۰ ۱۳۹۰/۵/۱۵
جام پیت لاسینسکی لهستان/

کشتی نعمت پور و خوگایف سه تایمه شد
باباجان زاده کشتی گیر آمریکایی را مغلوب کرد
گزارش کامل کشتی های روز نخست

مسابقات چهار وزن اول جام پیت لاسینسکی لهستان روز گذشته در سالن کازیمیرا شهر رادوم برگزار شد که تیم ایران با سه نماینده در اوزان 84 و 120 کیلو گرم کار خود را در آخرین تورنمنت قبل از مسابقات جهانی آغاز کرد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از خبرنگار اعزامی، در وزن 84 کیلوگرم طالب نعمت پور در دور اول با الکساندر شیشمان از اوکر این جدال کرد که با نتیجه 3 بر 3 و با برتری در سه تایم به برتری رسید.

نعمت پور در کشتی بعد رو در روی آلان خوگایف کشتی گیر روسی ایستاد . همان حریفی که در مسابقات جام جهانی بلاروس از سد طالب نعمت پور گذشته بود در این کشتی در تایم اول نعمت پور از حریف بار انداز خورد و به خاطر خاک کردن حریف در ادامه 2بر 1 باخت .در تایم دوم نعمت پور حریف خود را با اجرای بار انداز به پل زد و مجموعا2 بر صفر پیروز شد اما در تایم سوم مقابل حریف لیفت شد و 2 امتیاز از دست داد.

بر این اساس در وزن 120 کیلو گرم امیر قاسمی منجزی در دور اول به مصاف هیکی بی از استونی و قهرمان جهان رفت  و موفق شد او 2 بر صفررا شکست دهد اما در دور بعد در جدال با اسماعیل گوزل از ترکیه در دو تایم مشابه 2 بر صفر باخت و به گروه بازنده ها رفت.منجزی در این مرحله نیز در مصاف با کشتی گیری از کرواسی 7 بر1 باخت  تا از دور مسابقات کنار رود.


در همین وزن بشیر باباجان زاده کشتی گیر بابلی تیم ایران و امید نخست حضور در کارزار جهانی استانبول در مصاف نخست خود کشتی گیر آلمان را با اجرای بارانداز در تایم دوم 3 بر 1 برد . او در کشتی دوم خود سرگی گوگیسوانیدزه از گرجستان را نیز 2 بر صفر برد.
او که روحیه خوبی برای رسیدن به فینال داشت در کشتی سوم ایوان ایوانوف از بلغارستان را 5 بر صفر مغلوب کرد و به نیمه نهایی رسید . در این مرحله حریف بشیر کسی نبود جز درمیل بیرز غول سیه چرده امریکایی که او هم چاره ای جز تسلیم نداشت . بیرز در این مبارزه 3 بر 1 به باباجان زاده باخت اما در فینال باباجان زاده در دو تایم و با حساب 3 بر صفر مغلوب اسماعیل گوزل  شد و مدال نقره جام پیت لاسینسکی را به سینه زد.


مسابقات سه وزن دوم جام پیت لاسینسکی لهستان از عصر امروز آغاز می شود.

©2011 . All Rights Reserved