یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ 08:11
عیار کشتی گیران در مسابقات زاگرب مشخص می‌شود
با پیگیری های فدارسیون کشتی در شهرداری باقرشهر استخدام شدم
پژمان پشتام در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان اینکه همه ی شرایط عالی می باشد، گفت: با کادر فنی جدید، دو اردوی خوب را پشت سر گذاشتیم که اردوی اول نسبتاً پر فشار بود اما این اردو ریکاوری است.

وی با اشاره به اینکه برای مسابقات رنکینگ دار تورنمنت زاگرب آماده می شویم، ادامه داد: خدا را شکر همه ی شرایط خوب است، بعد از مسابقات لیگ این اولین مسابقه رسمی می باشد که با نفرات اول اوزان ده گانه مسابقات قهرمانی کشور و نفراتی که در سال گذشته در رقابت های جهانی حضور داشتند، شرکت می کنیم.

پشتام افزود: از دل این مسابقات، نفرات تیم آسیایی که چند ماه دیگر قرار است برگزار شود، مشخص می شوند و این تورنمنت عیار کشتی گیران را می سنجد و معلوم می شود که در کجای کشتی قرار داریم.

دارنده مدال برنز جهان بیان کرد: واقعا شرایط در کمپ تیم های ملی فوق العاده است و با قاطعیت می توان گفت در هیچ جای کشتی دنیا همچین کمپی با این تجهیزات در اختیار کشتی نیست، همچنین با جدا کردن سالن بدنسازی از خانه کشتی باعث شدند که فضای داخل برای کشتی گیران سنگین نباشد و از فضای بیرون نیز بهره ببرند.

پشتام با اشاره به اینکه دغدغه شغلیم برطرف شد، گفت: خدا را شکر با پیگیری های فدراسیون کشتی خوشبختانه کارم انجام شد و در حال حاضر کارمند شهرداری باقر شهر هستم‌.

کشتی گیر وزن ۸۲ کیلوگرم تیم ملی اظهار کرد: اولین هدفم مسابقات رنکینگ دار زاگرب هست که امیدوارم با دست پر و با بهترین نتیجه برگردم و ان‌شاءالله بتوانم در مسابقات آسیایی بدرخشم تا جز تیم اعزامی به مسابقات جهانی باشم.

وی در پایان عنوان کرد: تغییرات وزنی بستگی به نتیجه گیری در مسابقات زاگرب، آسیایی و ... دارد که اگر بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم و به خاطر اینکه شرایط وزنی ام به شکلی است که نسبتاً به ۸۷ می خورد، اگر تصمیمی در این رابطه داشته باشم بعد از مسابقات جهانی مشخص خواهد شد.
برچسب ها :