در مراسم سومین سالگرد شهید گمنام فدراسیون کشتی عنوان شد؛

شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ 17:26
دبیر: از روزی که این شهید در اینجا خاکسپاری شد اتفاقات خوبی رخ داده
تا معنویت پشت آدم نباشد، قطعا موفقیت به چشم نمی آید
مراسم سومین سالگرد تشییع و خاکسپاری شهید گمنام با حضور رئیس و پرسنل فدراسیون کشتی، اعضای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی و اصحاب رسانه در کمپ تیم های ملی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در حاشیه این مراسم بیان کرد: سه سال پیش در سال ۹۸ مصادف با شهادت حضرت زهرا (س) خدا این توفیق را داد که کمپ تیم های ملی میزبان این شهید باشد و از روزی که این شهید در این مکان خاکسپاری شده الحمدالله اتفاقات خوبی رخ داده است.

وی ادامه داد: در اینجا کمپ تیم های ملی به نام شهید حاج قاسم سلیمانی، دو خانه کشتی با نام های شهید مصطفی صدرزاده و شهید ابراهیم هادی و یک رستوران به نام شهید سجاد عفتی مزین شده است.

دبیر با اشاره به اینکه پیام قهرمانی تیم ما در جهان و المپیک باید شهدا باشند، افزود: خیلی از این شهدا ۱۶ یا ۱۷ ساله بودند، ابراهیم هادی با توجه به اینکه در دوران کشتی قهرمان دوم تهران بوده اما به جبهه رفت در صورتی که می توانست در این دنیا باشد و قهرمان باشد اما الان یک پهلوان ماندگار شد.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه نباید به راحتی از کنار این شهدا بگذریم، اظهار کرد: تاکنون ۴ کتاب از شهدای کشتی گیر منتشر شده همچنین از سردیس شهدای کشتی گیر نیز در کمپ تیم های ملی رونمایی شده است و در کنار آن کتاب زندگینامه قهرمانان کشتی را نیز منتشر خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: اگر قرار است در مادی (مدال آوری) موفق باشیم تا در معنویت آدم پر نشود و معنویت پشت آدم نباشد قطعا موفقیت به چشم نمی آید یا اگر به چشم می آید مثل دوران قهرمانی خودم برای نفس است.

دبیر در پایان با بیان اینکه انشاءالله قهرمانی بچه ها که همراه با پهلوانی است اتفاق بیفتد، گفت: این حرکتی که فدراسیون شروع کرده در سال های آینده ان‌شاءالله محکم تر باشد و ما بتوانیم پیام را به نسل های نوجوانان و جوانان برسانیم.

برچسب ها :