بعد از ظهر امروز و در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی (همراه با گزارش تصویری)

سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ 18:23
مراسم تجلیل از خانواده شهدای تیپ فاطمیون برگزار شد
مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون بعد از ظهر امروز و باحضور خانواده معظم 4 شهید، رئیس فدراسیون کشتی و اعضای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این مراسم که با حضور خانواده معظم و گرانقدر شهیدان مهدی صابری، محمداکرم ابراهیمی، سیدعلی حسین و سید میثم حسینی برگزار شد، مادر گرانقدر شهید صابری با بیان اینکه برای ملی پوشان دعا می کنیم که پیروز شوند و پرچم ایران را بالا ببرند گفت: مهدی ورزشکار بود و قبل از شهادتش بوکس کار می کرد و می گفتم که باید آماده باشم که اگر نبرد تن به تن شد از پس دشمن بربیایم.
وی ادامه داد: امیدوارم که خدا پشت و پناه شما باشد و همیشه صحیح و سالم باشد، دردی که شما مقابل حریفان می کشید ما هم حس می کنیم و می کشیم و با قهرمانی شما خوشحال می شویم.
محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در ادامه بیان داشت: خوشحالم در خدمت شما هستم. در قلب ما شهداء بالاترین جایگاه را دارند و قهرمان واقعی شهدا هستند.
وی ادامه داد: امیدوارم که دعای شهدا و خانواده آن ها بدرقه راه ما باشد و امروز خوشحالیم که در کنار شما هستیم و می دانیم که فرزندان شما به خاطر اسلام و اهل بیت قدم برداشتند و از جان خود گذشتند و تنها خواسته ما این است که دعای خیر شما پشت سر ما باشد.
پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز گفت: حضور شما در بین کشتی گیران را خیرمقدم می گویم. به غیر از اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند، آن ها را چراغ راه قهرمانان می بینم. هفته گذشته خانه شهید گرانقدر مصطفی صدرزاده بودم و پدرش درباره وی گفت: مصطفی همیشه می گفت هرچقدر که بالاتر و بزگرتر شدی باید افتاده تر باشی و با اینکه فرمانده بود اما همیشه بشترین را به نیروها می داد و کمترین را برای خود می خواست.
وی ادامه داد: چیزی که از شهید صدرزاده یاد گرفتیم و می توان چراغ راه قهرمانان باشد این است که وی خلوص نیست داشت و فقط برای خدا کار می کرد. باید بگویم که حضور شما در جمع ما توفیقی بود که خدا به ما داد و نمی دانم که بچه ها چه کار خوبی کردند که این توفیق نصیب ما شد.
درستکار گفت: 30 سال پیش که کشتی می گرفتیم برای اینکه روحیه بگیریم و آماده مبارزه با حریفان بشویم به همراه دوستم علیرضا دبیر به قطعه شهدا در بهشت زهرا می رفتیم و آنجا واقعا کیف می کردیم و آرامش می گرفتیم. امیدوارم که دعای خیر شما بدرقه ما باشد و تا ما بتوانیم پرچم کشور را به اهتزاز دربیاوریم و دل مردم، به خصوص خانواده شهدا را شاد کنیم.
علیرضا دبیر رئیس فدارسیون کشتی در ادامه گفت: خوش آمدید، می دانم که حضور شما در اینجا از دست ما و شما خارج بوده و حتما قرار بوده که شما اینجا باشید.
وی ادامه داد: شما از ما محکم تر هستید و دلتان یک لحظه نلرزیده و اعتقاد دارم که برنده واقعی این دنیا شهداء هستند.
دبیر تصریح کرد: شهادت توفیق می خواهد و به هرکسی نمی دهند، این هایی که شهید شدند برای اسلام رفتند و ملیت در اسلام مطرح نیست.
رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: از شما می خواهم که ما را دعا کنید چراکه خانواده ی شهیدانی هستید که مصداق آیه انعمت علیهم هستند.
وی با بیان اینکه هرکدام از کشتی گیران یک کشور هستند گفت: واقعا محبت کردید که اینجا حضور یافتید، این کشتی گیران بعنوان سرداران به دنبال این هستند که پرچم جمهوری اسلامی را بالا ببرند.
دبیر در پایان خاطرنشان کرد: کار ما و اعضای تیم های ملی کشتی این است که تمام تلاش خود را انجام دهیم که پرچم این کشور در دنیا بالاببرد و مردم از بزرگی این ملت و کشور، لذت ببرند.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا تجلیل بعمل آمد.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی
با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی
تیزر پخش برنامه استعدادیابی کشتی همه فن حریف از شبکه سوم سیما