برگزاری انتخابی درون اردویی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان

شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ 12:02
غلامی، نجاتی زاده، ممیوند و شفیعی پیروز انتخابی شدند
رقابت های انتخابی درون اردویی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، اردوی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم های ملی شهید حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است.

پیش از ظهر امروز برای تعیین تکلیف ترکیب نهایی تیم ملی کشتی نوجوانان برای شرکت در قهرمانی جهان، در یک وزن کشتی فرنگی و سه وزن کشتی آزاد رقابت های انتخابی درون اردویی در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

در کشتی فرنگی، در وزن 51 کیلوگرم محمدرضا غلامی و محمد جواد ابوطالبی با هم مبارزه کردند. غلامی با توجه به ملی پوش بودن در رقابت های قهرمانی آسیا به یک برد و ابوطالبی به دو برد برای پیروزی در انتخابی احتیاج داشتند. در مبارزه اول غلامی با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید تا با همین تک پیروزی برنده انتخابی شود.

در کشتی آزاد نوجوانان، انتخابی درون اردویی در سه وزن 55، 65 و 71 کیلوگرم برگزار شد. در وزن 55 کیلوگرم، ابوالفضل شمسی پور و امیر مهدی نجاتی زاده به مصاف هم رفتند، در این وزن شمسی پور با توجه به حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به یک پیروزی و نجاتی زاده به 2 برد برای رسیدن به دوبنده تیم ملی احتیاج داشت.

در مبارزه اول، نجاتی زاده 2 بر صفر پیروز شد تا کار برای تعیین ملی پوش به مبارزه دوم برسد. در مبارزه دوم هم نجاتی زاده با تساوی 4-4، برنده اعلام شد تا پیروز انتخابی لقب بگیرد.

در وزن 65 کیلوگرم، انتخابی محمدمهدی ممیوند و سینا خلیلی برگزار شد. ممیوند با توجه به ملی پوش بودن در آسیایی به یک برد و خلیلی به دو برد برای پیروزی در انتخابی احتیاج داشت. ممیوند در مبارزه اول 12 بر 6 پیروز شد تا دستش به عنوان برنده انتخابی بالا برود.

در وزن 71 کیلوگرم کشتی انتخابی بین یونس شفیعی و مهدی پاک نهاد برگزار شد، شفیعی با توجه به ملی پوش بودن در رقابت های قهرمانی آسیا به یک برد و پاک نهاد به دو برد برای پیروزی در انتخابی احتیاج داشت.

مبارزه اول را پاک نهاد 2 بر یک پیروز شد، در مبارزه دوم اما شفیعی 7 بر 4 به برتری رسید تا پیروز انتخابی شود.


برچسب ها :