در دیدار علیرضا دبیر با آیت الله سید ابوالحسن مهدوی مطرح شد؛

پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ 15:42
لزوم توجه مسئولان به کشتی بعنوان یک ورزش ارزشی
رئیس فدراسیون کشتی که برای پیگیری مشکلات کشتی استان اصفهان از صبح دیروز در شهر اصفهان حضور دارد، ظهر امروز (پنج شنبه) با آیت الله سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدار که با حضور مصطفی میرزایی رئیس هیئت کشتی استان، حمید یاری رئیس سازمان لیگ و محمد موسایی رئیس امور استان های فدراسیون کشتی برگزار شد، علیرضا دبیر ابتدا گزارشی از وضعیت کشتی کشور از جمله تجهیز و بازسازی کامل خانه های کشتی، بیمه مربیان و افزایش جمعیت کشتی گیران در سه سال گذشته ارائه داد.

در ادامه آیت الله مهدوی با بیان اینکه کشتی یک ورزش اخلاقی محسوب می شود تصریح کرد: منش، جوانمردی و روح پهلوانی در بین کشتی گیران از گذشته وجود داشته است و کشتی ورزشی ارزشی است.

وی ادامه داد: قطعا پیشرفت کشتی در کشور توجه ویژه مسئولین را طلب می کند و مسئولین  استان نیز توجه بیشتری به کشتی اصفهان و سایر شهرستان ها داشته باشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در ورزش به ویژه کشتی مباحث اخلاقی باید مدنظر مسئولان باشد و توصیه من توجه به نماز اول وقت جوانان است.

آیت الله مهدوی در پایان با قدردانی از زحمات فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: اینکه با نامگذاری اماکن ورزشی خود به اسم شهداء نام آن ها را زنده نگه داشتید کارپسندیده ای است و ضمن آرزوی موفقیت برای کشتی گیران، امیدوارم در کار خود موفق و موید باشید.



گالری تصاویر

برچسب ها :