بازدید علیرضا دبیر از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان (همراه با گزارش تصویری)

چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ 22:59
دیدار با مدیرعامل  و سرمربی تیم فوتبال سپاهان
رایزنی در مورد حضور تیم کشتی سپاهان در لیگ های برتر و دسته یک
رئیس فدراسیون کشتی عصر امروز با حضور در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان ضمن بازدید از امکانات این باشگاه با محمدرضا ساکت مدیرعامل و محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدار که حمید یاری رئیس سازمان لیگ و محمد موسایی رئیس امور استان های فدراسیون، مصطفی میرزایی رئیس هیئت کشتی استان اصفهان و علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان حضور داشتند، علیرضا دبیر ابتدا با محرم نویدکیا بازیکن اسبق تیم ملی و سرمربی تیم فوتبال این باشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

در ادامه رئیس فدراسیون در جلسه ای که با حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان برگزار شد، گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان ظرفیت های خوبی را به منظور حمایت از ورزش ملی کشور و کشتی اصفهان دارد و می تواند با حمایت از مربیان کشتی، استفاده از زیرساخت ها، راه اندازی آکادمی کشتی در رده ی سنی نونهالان و تیم داری در لیگ های برتر و دسته یک کشتی در این راه گام بردارد.

دبیر افزود: سرمایه گذاری در کشتی هزینه نیست، چرا که کشتی بعنوان ورزش ملی، مذهبی، تاریخی و یک میراث فرهنگی ایران محسوب می شود که باید مانند سایر مواردی که به نام ایران در جهان می شناسند، حفظ شود و کشتی در ایران هویتی بسیار بالاتر از یک ورزش دارد.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: مردم ایران همیشه کشتی و پهلوانان و قهرمانان آن را دوست داشتند، چراکه این ورزش از جنس مردم است و ریشه ی چند هزار ساله در ایران دارد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز با حمایت از کشتی گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که همکاری تنگاتنگی با فدراسیون و هیئت کشتی استان اصفهان داشته باشیم.

وی افزود: باشگاه سپاهان امکانات خوبی در اختیار دارد که می توانیم در زمینه برگزاری اردوهای مشترک تیم های ملی در رده های سنی مختلف به کمک کشتی کشور بیاییم.

ساکت خاطرنشان کرد: مایل به تیم داری در لیگ برتر کشتی هستیم و در این مورد هماهنگی لازم را با مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه اصفهان بعمل خواهیم آورد.




گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی