بازدید نماینده مجلس و شهردار منطقه 22 از کمپ تیم های ملی کشتی (همراه با گزارش تصویری)

دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ 18:42
پورابراهیمی: کار بزرگی در مجموعه کشتی انجام شده است
محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و رئیس کمسیون اقتصادی  مجلس شورای اسلامی و وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه 22 بعد از ظهر امروز از کمپ تیم های ملی کشتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این بازدید علیرضا دبیر رئیس فدراسیون در جریان بازدید ها، توضیحاتی را در مورد روند بازسازی خانه های کشتی شهید هادی و شهید صدرزاده، تکمیل کمپ تیم های ملی کشتی و تجهیز آن به امکانات رفاهی و تفریحی ارائه داد.
دبیر همچنین از حمایت های ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ورزش اول و ملی کشور قدردانی کرد.

پورابراهیمی سپس در تمرین اعضای تیم ملی کشتی آزاد حضور یافت و گفت: کشتی ورزش ملی ما و پرافتخارترین رشته ی ورزشی است که سعی می کنیم حمایت های لازم را از آن بعمل آوریم و در این زمینه جلساتی را با سایر نمایندگان مجلس برگزار خواهیم کرد.

وی همچین طی بازدید از محل کمپ تیم های ملی کشتی گفت: کار بسیار بزرگی در مجموعه ی کشتی انجام شده و فدراسیون کشتی توانمندی خود را در مدیریت اجرایی نشان داده و محل تمرینات تیم های ملی کشتی به بهترین نحو تجهیز شده است.

محمدی شهردار منطقه 22 تهران نیز با تمجید از عملکرد فدراسیون کشتی گفت: به واقع کاری که در مجموعه ی فدراسیون کشتی انجام شده بی نظیر بوده و فوق العاده بوده است.
محمدجواد یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ در این دیدار پورابراهیمی را همراهی می کرد.


عکس از کاظم پرورده

گالری تصاویر

برچسب ها :