صبح امروز و با حضور در کمپ تیم های ملی شهید حاج قاسم سلیمانی (همراه با گزارش تصویری)

پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ 13:47
مرادعلی شیرانی مهمان رئیس فدراسیون کشتی بود
مرادعلی شیرانی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان، رئیس اسبق فدراسیون کشتی و جانباز 8 سال دفاع مقدس صبح امروز به همراه هادی عامل کارشناس و گزارشگر با سابقه کشتی کشور مهمان رئیس فدراسیون کشتی در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدار که بیش از 2 ساعت به طول انجامید علیرضا دبیر با بیان اینکه شهداء و جانبازان برکت ایران هستند و همه ی ما مدیون فداکاری و ایثارگری آن ها هستیم تصریح کرد: خیلی خوشحالم که امروز میزبان فردی هستم که هم از جامعه ی کشتی است و هم قهرمان جهان و هم یادگار جبهه های حق علیه باطل است.

دبیر اظهار داشت: قطعا تجربیات و نظرات پیشکسوتانی همچون شما بسیار می تواند برای بنده در فدراسیون کشتی مفید و تأثیرگذار باشد و قطعا کشتی گیران از حضور شما در اردوهای تیم ملی بسیار خوشحال خواهند شد.

در ادامه مرادعلی شیرانی با اظهار خوشحالی از ایجاد زیرساخت های عالی برای کشتی کشور گفت: کشتی پرافتخارترین ورزش ایران محسوب می شود که ریشه در سنت، تاریخ و مذهب ما دارد و مردم ایران علاقه ی خاصی به قهرمانان و پهلوانان این رشته دارند.

وی تصریح کرد: امکانات خوبی برای تیم های ملی کشتی فراهم شده است و امیدوارم که با پشتیبانی فدراسیون کشتی، تلاش کادر فنی و زحمات کشتی گیران، شاهد افتخارآفرینی های بیشتر توسط ورزش ملی کشور در میادین مختلف بین المللی باشیم.

گفتنی است مراعلی شیرانی طی سال های 1363 تا 1365 ریاست فدراسیون کشتی را برعهده داشت و در این جلسه، ضمن بیان خاطرات خود، برخی از تجربیات و پیشنهادات خود در مورد فدراسیون کشتی را به رئیس فدراسیون کشتی منتقل کرد.


گالری تصاویر

برچسب ها :