استاندار سیستان و بلوچستان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان حضور یافت (همراه با گزارش تصویری)

جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ 17:44
مدرس خیابانی: ورزش در سیستان و بلوچستان در رده اشتغال قرار دارد
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است و ما در استان ورزش را در رده اشتغال قرار داده‌ایم و توجه ویژه‌ای به آن داریم.

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی "استاندار" پیش از ظهر امروز "جمعه" به همراه علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری، ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان استان از تمرینات اردوی کشتی فرنگی جوانان کشور در محل دهکده المپیک زاهدان که با حضور پهلوان امید نوروزی قهرمان المپیک و حمید باوفا سرمربی تیم ملی جوانان در حال انجام است؛ بازدید کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید اظهار داشت: ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است و ما در استان ورزش را در رده اشتغال قرار داده‌ایم و توجه ویژه‌ای به آن داریم.

حسین مدرس خیابانی ادامه داد: برگزاری چنین اردوهایی در استان موجب رشد ورزش استان می‌شود و باید بیشتر به آن توجه شود.

وی افزود: در این مدت ورزشکاران استان در رشته های مختلف مانند کشتی، فوتبال و مچ‌اندازی توانسته‌اند به خوبی در سطح ملی بدرخشند و موجب افتخار استان شوند.

استاندار بیان کرد: سیستان و بلوچستان به قهرمانان ورزشی مانند دانیال شه‌بخش و امید آرامی بیشتر نیاز دارد تا جوانان استان با الگو قرار دادن آنها به مسیر درست زندگی وارد شوند.

در پایان این دیدار استاندار از چهار کشتی‌گیر  سیستان و بلوچستان به همراه عباس آرامی مربی شایسته استان که موفق به کسب مدال و کسب عنوان سوم تیمی برای اولین بار در رقابت های کشتی فرنگی جوانان کشور شده بودند تجلیل کرد.


گالری تصاویر

برچسب ها :