صبح امروز و با حضور کمپ تیم های ملی شهید حاج قاسم سلیمانی (همراه با گزارش تصویری)

یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ 15:59
مادر  گرانقدر کشتی گیر شهید بهنام محمدی مهمان فدراسیون کشتی بود
مادر گرانقدر کشتی گیر شهید بهنام محمدی صبح امروز مهمان مسئولان فدراسیون کشتی بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، خانم نصرت مظفری نیا مادر گرانقدر کشتی گیر شهید والامقام بهنام محمدی صبح امروز در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی حضور داشت و ضمن بازدید از خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده، مهمان علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی بود.

در بازدید مادر شهید محمدی از خانه کشتی شهید صدرزاده، دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت و ضمن جویا شدن این مادر گرانقدر، دقایقی را با وی به گفت و گو پرداخت.

سرکار خانم مظفری در بازدید از خانه کشتی صدرزاده در کنار عکس پسر شهیدش قرار گرفت و دقایقی را برای حاضران صحبت کرد.

وی در مورد شهید محمدی گفت: بهنام نوجوان 13 ساله ای بود که به کشتی بسیار علاقمند بود و همیشه پس از پیروزی هایی که بدست می آورد با خوشحالی می گفت مادرم رکورد زدم.

سرکار خانم  مظفری تصریح کرد: بهنام با وجود اینکه یک نوجوان 13 ساله بود اما بسیار پر دل و جرأت و با جسارت بود و توانسته بود در درگیری های خرمشهر بسیاری از نفرات دشمن بعثی را از پای درآورد.

دکتر ورناصری نیز در مورد این شهید گفت: شهید بهنام محمدی با اینکه نوجوان بود اما بسیار باهوش و زیرک بود و اطلاعات دقیقی را از نیروهای عراقی به نیروهای ایرانی می داد و بسیار تأثیرگذار بود.

در ادامه مادر شهید با حضور در فدراسیون کشتی مهمان علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی بود.

رئیس فدراسیون کشتی در این دیدار گفت: شهدا بر گردن ما حق دارند، و ما هرچه داریم از خون این شهدا است.

وی ادامه داد: جامعه ی کشتی در دفاع حق علیه باطل شهدای بسیار زیادی را تقدیم وطن کرده است و شهید محمدی نیز شاید کم سن و سال ترین شهیدی باشد که خون خود را برای دفاع از شهر و وطن خود فدا کرد.

دبیر اظهار داشت: خانواده شهداء بسیار برای ما عزیز هستند و یکی از وظایف ما در قبال ایشان، تکریم و احترام است و امیدوارم که کشتی گیران با کسب نتایج درخشان دل خانواده شهدا را شاد کرد باشند.

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: قطعا کشتی گیر شهید بهنام محمدی که به درجه رفیع شهادت رسید، قهرمان بزرگ کشتی ما بود که در سنین نوجوانی به مانند یک پهلوان، واژه غیرت و جوانمردی را به معنای واقعی کلمه معنا کرد.


در این مراسم از مادر والامقام شهید گرانقدر بهنام محمدی توسط فدراسیون کشتی تجلیل بعمل آمد.

گالری تصاویر

برچسب ها :