با حضور در شهر شیراز (همراه با گزارش تصویری)

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ 22:31
رئیس فدراسیون کشتی در مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی استان فارس حضور یافت
برادران گرایی و مربیشان صاحب آپارتمان شدند
آیین تجلیل از محمدرضا و محمدعلی گرایی، قهرمانان شیرازی کشتی فرنگی به همت هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان فارس در زورخانه پهلوان خلیل عقاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این مراسم  که امشب (چهارشنبه) و با عنوان تجلیل مردمی از قهرمانان المپیکی شیراز و با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد، جمعی از ورزشکاران و پهلوانان ورزش‌های باستانی شیراز، محمدعلی گرایی دارنده سه مدال برنز جهانی، محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و جهان، رحیم گیوی مربی این کشتی گیران، جمعی از اعضای شورای شهر شیراز، مدیر کل ورزش و جوانان استان و محمد موسائی رئیس هیئت کشتی فارس و برخی دیگر از مسوولین استانی و لشکری، نظامی و انتظامی در سالن خلیل عقاب حضور یافتند.

در ابتدای این آیین ورزشکاران باستانی شیراز هماهنگ با ضرب و نوای مرشد مشهور شیرازی بهرام غرقی به اجرای زیبای تمرینات ورزشی پرداختند و به سالن شور و هیجان خاصی دادند.

سپس بعد از قرائت دعای ورزش زورخانه‌ای، رحیمی‌نژاد یکی از خیرین شیراز سه واحد آپارتمانی و خیری دیگر به نام خوبیاری نیز سه سکه بهار آزادی به هرکدام از برادران گرایی و رحیم گیوی اهدا کرد.

در ادامه علی اکبر سلطانی سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز نیز ضمن یادآوری مراسم تجلیل از برادران گرایی که پیش‌تر  در صحن علنی شورای شهر برگزار شده بود به نمایندگی از شورای شهر ششم شیراز با اهدای لوح سپاس از قهرمانان شیرازی تقدیر کرد.

همچنین در پایان این مراسم علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی گفت: شیراز از پتانسیل و ظرفیت بالایی در کشتی فرنگی برخوردار است و اگر توجه ویژه تری به کشتی این استان شود، شاهد افتخارآفرینی بیشتر جوانان این منطقه از کشور خواهیم بود.

وی ادامه داد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بر معیشت قهرمانان ورزشی در تمامی رشته‌ها تاکید کردند، این کار خداپسندانه و بسیار خوب خیران مایه دلگرمی و ایجاد امید و انگیزه در میان جوانان و خود قهرمانان می‌شود و در آینده هم قرار است همین خیران عزیز از میثم دلخانی نیز که در مسابقات جهانی به نشان طلا دست یافته به همین شکل تقدیر کنند.

در پایان این مراسم توسط  حسین اوجی و حسین عزیزی به نمایندگی از هیئت ورزش زورخانه‌ای شیراز کتاب تاریخ پهلوانی به علیرضا دبیر اهدا شد.


گالری تصاویر

برچسب ها :