مدیرعامل باشگاه داروسازی سهند ارس:

سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ 09:34
تابع دستور فدراسیون هستیم
به دنبال راه اندازی آکادمی کشتی هستیم
با توجه به حضور چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد، روابط عمومی فدراسیون کشتی اقدام به انجام مصاحبه از مدیرعاملان تیم های راه یافته به این مرحله نموده تا جویای نظرات آن ها در مورد چند و چون برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد سال 1400 جام یادگار امام (ره) شود.

ساجد صدیق برازنده رئیس هیئت مدیره و مالک شرکت داروسازی سهند ارس و مدیر عامل باشگاه کشتی این شرکت در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد تغییر زمان مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) گفت: ما تابع تصمیمات و دستور  فدراسیون هستیم. بالاخره حتما صلاح بوده اینگونه برگزار شود و ما هم وظیفه داریم به فدراسیون احترام بگذاریم. درست است که برای دو کشتی گیر روس خود بلیط گرفته بودیم و هتل هماهنگ کرده بودیم اما مشکلی نداشت و تاریخ بلیط و هتل را عوض کردیم.

وی در خصوص لیگ امسال گفت: ما دو روز مانده به شروع لیگ نفرات تیم خود را انتخاب کردیم . تیم بسیار خوبی داریم. من سال اولی است که به کشتی آمده ام و تا سال گذشته در فوتبال تیم داری می کردم. می توانم به بگویم از روز کاغذ تیم ما شایسته قهرمانی است اما در واقعیت اگر قهرمان شدیم که چه بهتر و اگر نشدیم هم چیزی را از دست نداده ایم. فقط این را بگویم از تیم های دیگر اگر بهتر نباشیم کمتر هم نیستیم.

برازنده در خصوص نحوه برگزاری لیگ برتر امسال گفت: از نظر اجرایی یک مقدار ضعیف بود و به نظر من بهتر بود آیین نامه مسابقات را در حضور نمایندگان تیم ها تنظیم می کردند. باید بگویم لیگ کشتی بیشتر از اینکه قانونی اجرا شود به صورت کدخدا منشی اجرا می شود. ما در کشتی دنیا حرف اول را می زنیم و نباید وضعیت برنامه ریزی برای لیگ کشورمان اینگونه باشد، چراکه منافع باشگاه ها در لیگ امسال زیاد در نظر گرفته نشده بود.

ساجد برازنده مدیرعامل باشگاه سهند ارس در خصوص اینکه آیا سال بعد هم در کشتی خواهد بود یا نه گفت: قطعا سال بعد هم اگر خداوند لطف داشته باشد در لیگ کشتی حضور خواهیم داشت: از امروز به فکر این هستیم که آکادمی به صورت کالج کشتی درست کنیم و از بین کشتی گیران مستعد جوان و نوجوان با حضور مربیان سازنده بهترین ها را برای تیم خودمان داشته باشیم و بعد از 5 سال از دل این کشتی گیران قهرمان به تیم ملی معرفی کنیم . باید از نظر فنی و اخلاقی کشتی گیران را از نونهالی آموزش بدهیم که بتواننند در آینده بهترین ها باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید تشکر ویژه ای از مسئولان فدراسیون و همه ی کسانی که خالصانه و مخلصانه باعث اعتلا و سربلندی ورزش کشتی کشور می شوند داشته باشم.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی