دیروز و با حضور رئیس فدراسیون کشتی

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ 19:38
نشست هم اندیشی کشتی استان تهران برگزار شد
نشست هم اندیشی کشتی استان تهران بعد از ظهر دیروز (یکشنبه) و با حضور رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی در این جلسه که در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، حدود 200 نفر از مربیان و روسای هیئت های کشتی استان تهران، عبداله عزیزی رئیس، امیر تهرانی، نایب رئیس، رضا غلامی دبیر هیئت کشتی استان تهران، محسن کاوه مسئول مربیان استان، ناصر نوربخش سرپرست انستیتو کشتی، زرگر مسئول ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان و ملاجعفری نایب رئیس این اداره حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه مربیان انتقادات و پیشنهادات خود را بیان کردند و در  پایان هم علیرضا دبیر به سولات مطرح شده پاسخ داد.

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به مربیان گفت: باید رده ی سنی خود را تعیین کنید نه اینکه با یک کشتی گیر تا رده بزرگسالان بیایید.

وی ادامه داد: البته یک کشتی گیر حق دارد برای پیشرفت خود با مربیان زیادی کار کند اما باید معرفت این را داشته باشد که مربی سازنده خود را فراموش نکند

دبیر تصریح کرد: مربیان باید به فکر قهرمانی سازی برای المپیک باشند و این امر مستلزم 8 تا 10 سال کار است.

وی گفت: وی گفت: مربی پایه باید اصول کشتی را به کشتی گیر نونهال و نوجوان یاد بدهد و اگر بتوانیم کشتی را به صورت اصولی در رده ی پایه آموزش دهیم، در بزرگسالان نتیجه خواهیم گرفت.

رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: مربیان سازنده باید به فکر سازندگی کشتی گیر خود باشند نه اینکه در همه زمینه های هیئت کشتی ورود کنند.
وی با اشاره به رونق کشتی در تهران گفت: از وقتی که کشتی از سالن شهدای هفتم تیر به ورزشگاه آزادی رفت، کشتی تهران رو به افول رفت.

دبیر تأکید کرد: مربیان باید به فکر دانش افزایی خود باشند و به کمک هیئت کشتی بیایند نه اینکه تمام تقصیرها را به گردن هیئت کشتی بیاندازند.

وی ادامه داد: هیئت کشتی نیز باید در رده های پایه مسابقات زیادی برگزار کند، اما مربیان نباید اجازه دهند که در این رده کشتی گیر وزن کم کنند و اگر فرزند خودشان بود این کار را با وی می کردند.

دبیر با بیان اینکه بنده شاهدم که عبداله عزیزی زحمت می کشد گفت: هرکاری از دستم بیاید برای کشتی تهران و سایر استان ها انجام می دهم.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: هیئت های کشتی کشور از جمله هیئت تهران بازوی توانمند کشتی کشور و فدراسیون هستند و فدراسیون حاضر است خوابگاه بعثت و سالن شهدای هفتم تیر را با همکاری اداره ورزش و جوانان استان بازسازی کند تا برگزاری مسابقات کشتی در سطح ملی و کشوری به تهران باز گردد.



گالری تصاویر

برچسب ها :