نماینده مردم بروجرد با رئیس فدراسیون کشتی دیدار کرد؛ (همراه با گزارش تصویری)

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ 14:59
مقصودی: احساس کردم یک مجموعه ی فرهنگی را بازدید می کنم
افراد توانمند و کارآمد بعنوان مدیران ورزشی انتخاب شوند
بروجرد میزبان رقابت های بین المللی جام عبداله موحد شد
دکتر فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدار که با حضور ناصر نوربخش سرپرست انستیتو کشتی، طالب نعمت پور قهرمانی کشتی فرنگی جهان، فرید بهرامی رئیس هیئت کشتی استان لرستان و رئیس هیئت کشتی شهرستان بروجرد برگزار شد در مورد موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر شد.

دکتر مقصودی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد این جلسه گفت: امروز توفیق داشتیم در فدراسیون حضور پیدا کنیم و با آقای دبیر و همکاران ایشان دیدار داشته باشیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر جلسه ی خیلی خوبی بود، اولا در مورد آقای دبیر احساسم این است که ایشان یک فرد فرهنگی است و واقعا به تمام معنا فضایی که در کمپ تیم های ملی و فدراسیون ایجاد کرده بود بسیار برای من جالب بود و احساس کردم  که از یک مجموعه فرهنگی بازدید می کنم، نه یک اداره خاص، چراکه ما به واسطه کار خود به ادارات مختلف، سازمان ها، دفاتر کار و وزارتخانه ها می رویم و محیط های اداری را  می بینیم.

مقصودی تصریح کرد: حرکت فدراسیون کشتی نشان می دهد که یک تلفیقی از فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ ورزشکاری، اخلاقی و دینی اینجا فراهم شده و این برای من جالب بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه توانستیم میزبانی جام بین المللی عبداله موحد در رده ی نوجوانان آزاد و فرنگی را برای شهر بروجرد بگیریم.

وی ادامه داد: شهر بروجرد ظرفیت ورزشی و استعدادهای ورزشی خوبی دارد که این استعدادها می توانند بالنده شده و رشد کنند، خصوصا در زمینه کشتی و کشتی آزاد شکر خدا جوان های فوق العاده مستعدی در این شهر داریم.

مقصودی اظهار داشت: این دیدار چند جانبه بود، توانستیم امتیازات خیلی خوبی بگیریم، حضور نمایندگان مجلس به همراه نمایندگان ورزش استان در اینگونه جلسات می تواند همراهی و هماهنگی ایجاد کند و در واقع یک انگیزه مضاعفی را برای جوان های ما ایجاد کند که به سمت و سیوی ورزش بیایند.

وی ادامه داد: بعنوان یک مسئول باید بتوانیم این جوانان را در یک فضای فرهنگی مناسب، با فرهنگ خوب ایرانی و اسلامی آشنا کنیم تا به دنبال مسائل آسیب زا نروند و این وظیفه ما است که این بستر را برای رشد اهداف ورزشی و فرهنگی در کشور و در همه ی استان ها فراهم کنیم.

مقصودی در مورد اینکه بعنوان نماینده مجلس چه کمکی به کشتی کشور می تواند انجام دهد گفت: ما می توانیم در بودجه سال آینده از لحاظ مالی به فدراسیون کمک کنیم و در پی آن نیز فدراسیون به کشتی لرستان کمک کند که این کار از نظر سخت افزاری است. اما از نظر نرم افزاری نیز می توانیم با حمایت های معنوی و پشتیبانی های لازم در ایجاد انگیزه برای پیشبرد کارد موثر باشیم.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: درخواستم این است، برای انتخاب مسئولین ورزشی، اعم از ادارات ورزشی مدیر کل ها و ... افرادی را انتخاب کنیم که بتوانند قدم های خوبی را برای اعتلای ورزش بردارند. سعی کنیم از افراد توانمند، خوشفکر، خلاق، علاقمند و بسیار کارآمد استفاده کنیم. خواهشم از مسئولین این است که در انتخاب مدیران ورزشی سلیقه ی خوبی به خرج دهند که مرضی رضای خداوند باشد.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون