نشست رییس سازمان لیگ کشتی ایران با رییس شورای کشتی آسیا

پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ 20:30
تورلیخانوف: از ایده برگزاری جام باشگاههای آسیا استقبال می کنم
مشاور رییس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ کشتی با رئیس شورای کشتی آسیا و عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، عبدالمهدی نصیرزاده، مشاور رییس فدراسیون و رییس سازمان لیگ کشتی ایران در سفر به قزاقستان ضمن بازدید از مقر شورای کشتی آسیا، با دولت تورلیخانوف، رئیس شورای کشتی آسیا دیدار و گفت و گو کرد.
در این نشست تورلیخانوف ضمن تبریک بابت موفقیت کشتی ایران در المپیک ٢٠٢٠ توکیو به اهمیت و جایگاه کشتی ایران در آسیا اشاره کرد و گفت: خوشحالم که هم اکنون دو تن از قهرمانان المپیک بعنوان رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی ایران را اداره می کنند.
وی در ادامه در خصوص لیگ کشتی ایران عنوان کرد: در جریان هستم که لیگ کشتی ایران در سال های اخیر با شکل خوبی برگزار شده و جزو لیگ های برتر جهان است. قهرمانان نامی ایران و جهان در این لیگ روی تشک می روند. البته اخیرا کشوری مثل هند هم لیگ خود را راه اندازی کرده است. ما هم به دنبال این هستیم تا در سطح آسیا چنین طرحی را دنبال کنیم. ایران مبتکر جام باشگاههای جهان بوده و 6 دوره این رقابت ها برگزار شده و حالا برای برگزاری جام باشگاههای کشتی آسیا هر حمایتی که لازم باشد، ما انجام می دهیم.
بعد از مذاکرات صورت گرفته در این نشست مقرر شد طرح برگزاری جام باشگاههای کشتی آسیا از طریق فدراسیون ایران به شورای کشتی آسیا ارسال شود تا به زودی شاهد برگزاری این رقابت ها در سطح قاره کهن باشیم.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون