روزهای 15 تا 19 تیرماه و در اردبیل

یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ 10:37
دوره استاژ و کنترل مربیگری برگزار شد
دوره استاژ و کنترل مربیگری زیر نظر انستیتو کشتی، روزهای 15 تا 19 تیرماه در شهر اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی در مورد این دوره ها گفت: حدود 57 نفر متقاضی دوره استاژ مربیگری کشتی آزاد و فرنگی در این کلاس حضور داشتند و آموزش های لازم را توسط عسکری محمدیان، بهروز یاری و نادر رحمتی در رشته آزاد و طالب نعمت پور و داود گیل نیرنگ در بخش فرنگی دریافت کردند.

وی ادامه داد: این نفرات می بایست یک دوره کارآموزی 6 ماهه (80 ساعته) را زیر نظر مربیان فعال و مورد تأیید فدراسیون کشتی طی کنند و پس از گذراندن دوره، مجددا کنترل شده و نمرات نهایی آن ها اعلام خواهد شد.

مرادی در مورد دوره کنترل مربیان کشتی آزاد و فرنگی استان اردبیل نیز تصریح کرد: حدود 120 نفر از مربیان استان توسط مدرسین کنترل شدند و با توجه به شاخص های ارزیابی و شرایط تعیین شده، حدود 60 نفر از این نفرات غیر فعال و یا فرصت شش ماهه برای بروزرسانی بار فانی و آمادگی جسمانی خود دریافت کردند.

رئیس انستیتو کشتی در پایان خاطرنشان کرد: به نمایندگی از فدراسیون کشتی به نفرات برتر آمادگی جسمانی و اجرای فنون دوره ی استاژ و همچنین به مربیان سازنده و فعال و چند تن از نخبه ها و استعدادهای استان، لوح تقدیر و جوایز نقدی اهداء شد.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون