با انتشار پیامی؛

دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ 14:58
وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم های ملی کشتی در آسیا را تبریک گفت
دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت های قهرمانی آسیا که در کشور قزاقستان برگزار شد را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان متن پیام تبریک دکتر مسعود سلطانی فر به مناسبت قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا به شرح زیر است:

بار دیگر اقتدار کشتی ایران در عرصه رقابت های قاره کهن به منصه ظهور رسید و دلاوران کشتی آزاد ایران با ٣ مدال طلا ، ٣ مدال نقره و 2 مدال برنز و فرنگی‌کاران شایسته کشورمان با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 3 مدال برنز مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را به ارمغان آوردند و دل مردم و دوستداران این رشته پرافتخار شاد شد.

این افتخار آفرینی ارزنده را که پیامد موفقیت در کسب سهمیه کشتی آزاد و فرنگی بازی های المپیک بدست آمد به مسئولان فدراسیون کشتی، کادر فنی و سرپرستی، قهرمانان و دلاوران کشتی ایران و مردم ورزش‌دوست تبریک می گویم.

امید است کشتی ایران همچنان با استمرار افتخار آفرینی، روزهای ماندگاری را با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در بازی های المپیک توکیو به ارمغان آورد.


برچسب ها :