در پی تصمیمات فدراسیون کشتی و پس از برگزاری کلاس مربیگری در استان ها؛

جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ 15:12
دفترچه مربیان غیر فعال باطل می شود
نام نصیرزاده از جمع مربیان انستیتو کشتی حذف شد
در پی تصمیمات فدراسیون کشتی و پس از برگزاری دو کلاس مربیگری در استان های سیستان و بلوچستان و کرمان، مربیانی که فعالیتی در باشگاه ها نداشتند از جمع مربیان انسیتتو کشتی حذف و دفترچه مربیگری آن ها باطل شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، پس از اظهارات رئیس فدراسیون کشتی در سفر به استان ها مبنی بر حذف مربیان غیر فعال از کشتی و اعلام این تصمیم به انستیتو کشتی، مقرر شد پس از برگزاری کلاس های مربیگری در استان ها، نام مربیانی که فعالیتی ندارند از جمع مربیان انستیتو کشتی حذف و دفترچه مربیگری آن ها باطل شود.

کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی با تأیید این خبر گفت: پس از برگزاری کلاس استاژ و کنترل مربیان در استان سیستان و بلوچستان که در چند روز گذشته برگزار شد، رئیس هیأت کشتی زاهدان که به دلیل کارهای اجرایی، فعالیت مربیگری نداشت از جمع مربیان انستیتو کشتی خارج شد.

وی ادامه داد: همچنین دیروز و امروز (جمعه) کلاس مربیگری در استان کرمان در حال برگزاری است که عبدالمهدی نصیرزاده به دلیل حضور نداشتن در این کلاس و همچنین عدم فعالیت در باشگاه ها دفترچه مربیگری اش باطل و نام وی نیز از لیست مربیان انستیتو کشتی خارج شد.

گفتنی است عبدالمهدی نصیرزاده از کشتی گیران خوب دهه 80 استان کرمان بوده و از سال 88 دفترچه مربیگری دریافت کرده ولی به دلیل فعالیت های اجرایی از جمله مدیریت تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، ریاست سازمان لیگ  فدراسیون کشتی و ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام  و مشغله ی بالای کاری فرصت حضور در باشگاه های کشتی و تمرین به کشتی گیران را نداشت.


برچسب ها :