گزارشی از کلاس مربیگری کشتی در استان سیستان و بلوچستان

سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ 11:45
حضور نونهالان و نخبگان کشتی استان
اولین دوره استاژ مربیگری کشتی در سال 99 از دیروز (دوشنبه) در سالن شهید لاری شهر زاهدان استان سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این کلاس آموزشی سه روزه ویژه متقاضیان برای حضور در مربیگری کشتی و همچنین کنترل مربیان دارای دفترچه مربیگری با حضور محسن کاوه و بهروز یاری بعنوان مدرسین کشتی آزاد و ناصر نوربخش و روح اله میکائیلی بعنوان مدرسین کشتی فرنگی در حال برگزاری است.

کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی که بعنوان دروس تئوری این کلاس را برای نفرات شرکت کننده تشریح می کند در مورد این کلاس گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت های کشتی، این کلاس اولین دوره استاژه مربیگری در سال 99 با حضور تیم آموزشی در دو رشته آزاد و فرنگی است.

وی ادامه داد: تدریس مدرسین بر اساس سرفصل های جدید آموزشی طبق برنامه یکسان سازی مهتمرین ویژگی این کلاس استاژ و کنترل درجات مربیگری بود و در همین راستا مدرسین آزاد و فرنگی در روز دوم این کلاس به صورت ترکیبی آموزش فنون و تاکتیک ها را برای شرکت کنندگان توضیح دادند.

مرادی تصریح کرد:  یکی دیگر از این مزیت های این دوره بود این بود که علاوه بر تفکیک آموزش ها دوره های یک ساعته آموزش فنون نیز برای نفرات حاضر به انجام رسید.

رئیس انستیتو کشتی اظهار داشت: نکته جالب این دوره دعوت از استعدادهای پایه استان در قالب 30 نفر بود که به مدت 3 ساعت با آموزش محسن کاوه در بحث گارد و حرکت روی گارد و آموزش زیرگیری انجام شد و در پایان آموزش به استعدادها با همکاری هیأت کشتی استان سیستان و بلوچستان هدایا و البسه کشتی اهداء شد.

وی ادامه داد: در روز دوم این کلاس نیز از تمام کشتی گیران نخبه ی استان دعوت شد و تیم مدرسین نیز ساعتی را نسبت به آموزش آن ها اختصاص دادند و این ویژگی خاص این کلاس استاژ بود.

مرادی خاطرنشان کرد: همچنین از عابدی رئیس کمیسیون داوران سیستان و بلوچستان دعوت کردیم که قوانین به روز اتحادیه جهانی کشتی را نیز برای شرکت کنندگان تشریم کند.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون