عصر امروز و در دفتر دکتر علی نژاد

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ 16:57

جلسه ی رئیس فدراسیون با مدیرعامل استقلال برگزار شد

جلسه ی سه جانبه ای با حضور دکتر مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، موضوع این جلسه سازنده در مورد اختلافات پیش آمده بین باشگاه کشتی استقلال و برخی از کشتی گیران و مربیان این تیم حاضر در لیگ برتر کشتی آزاد بود.

مددی در این نشست صمیمی گفت: ما مطیع قانون هستیم و هر رای را که کمیته انضباطی فدراسیون صادر کند، می پذیریم.

وی ادامه داد: اگر استقلال در لیگ حضور یافت به دو علت بود، یک کمک به تیم ملی و دوم کمک به فدراسیون کشتی و تصمیم داریم  سال آینده نیز در رقابت های لیگ حضور یابیم.

دبیر در این جلسه اظهار داشت: در وهله اول از باشگاه استقلال بخصوص آقای مددی و اسپانسری که حامی این تیم بود به دلیل حضور در لیگ برتر قدردانی می کنم. قطعا کمیته انضباطی ما که متشکل از افراد حقوقدان و نمایندگان وزارت ورزش است حکمی عادلانه صادر می کنند تا خدای نکرده به کسی اجحاف نشود.

وی افزود: مجموعه ی فدراسیون علاقمند حضور باشگاه استقلال در کشتی است و از تیم داری این باشگاه در لیگ برتر سال آینده استقبال می کنیم.
دکتر علی نژاد در این جلسه گفت: نیت استقلال برای حضور در لیگ کشتی کمک به تیم ملی بود و ما حضور این باشگاه  در رقابت های سال آینده  لیگ برتر کشتی را به فال نیک می گیریم.



گالری تصاویر

برچسب ها :