دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ 21:54
دعوت از مربیان سازنده به اردوی تیم ملی کار ارزشمندی است
حضور رئیس فدراسیون در کردستان دستاوردهای بزرگی داشت
علی صالحی گفت: دعوت از مربیان سازنده به اردوهای تیم ملی کار ارزشمندی است.

علی صالحی مربی کشتی آزاد اهل قروه استان کردستان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: دعوت مربیان سازنده استان های مختلف به اردوی تیم های ملی به صورت متناوب و ادواری برنامه ی بسیار مناسبی برای ایجاد انگیزه بین مربیان است.

وی ادامه داد: از هیأت کشتی استان قدردانی می کنم که بنده را بعنوان مربی به فدراسیون جهت حضور در اردوی تیم ملی کشتی معرفی کرده و قطعا حضور ما در این اردو ها با هدف تجربه اندوزی و افزایش دانش فنی است.

بعنوان مربی سازنده در شهرستان قروه و در رده ی سنی نونهالان و نوجوانان کار می کنم و حضور من در تیم ملی، انگیزه ای برای نونهالان و نوجوانان شهرم می شود تا بیشتر در باشگاه حضور یابند.

صالحی در مورد شرایط اردو گفت: شرایط برگزاری اردو فوق العاده است و تمامی امکانات برای ما و کشتی گیران فراهم است و من نیز از تجربیات مربیان تیم ملی استفاده می کنم.

این مربی سازنده کردستانی با قدردانی از حضور رئیس فدراسیون در کردستان گفت: سفر رئیس فدراسیون به استان ما دستاوردهای بزرگی چه به لحاظ ریالی و چه به لحاظ امکاناتی داشت و تفاهم نامه های بسیار خوبی با ارگان های مختلف از جمله استانداری و سپاه منعقد شد که در پی آن سالن ها ی بسیاری در اختیار کشتی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بعنوان مثال سالن تختی شهر قروه از 10 سال پیش در اختیار رشته کونگ فو قرار گرفته بود و خانه کشتی شهر قروه نیز در منطقه ای از شهر قرار دارد که هزینه رفت و آمد کشتی گیران بالا بود. با سفر آقای دبیر به قروه سالن تختی در اختیار هیأت کشتی شهر قرار گرفت تا از این پس تمرینات کشتی در آنجا برگزار شود.

صالحی با بیان اینکه دعوت مربیان ادواری از استان های مختلف باعث انگیزه در بین آن ها می شود اظهار داشت: مربیان شهرستان ها که کشتی گیرانشان به تیم های ملی راه می یابند انگیزه ای برای کار خود ندارند و اگر بدانند با اینکار می توانند در اردوهای تیم های ملی نیز حضور داشته باشند قطعا فعالیت و تلاش بیشتری می کنند.

وی افزود: البته نوع تمرینات در تیم های ملی با باشگاه ها متفاوت است و داستان کشتی گیر سازی و تیم ملی متفاوت است ولی مربیانی هستند که توانایی انجام هر دو کار را دارند.

این مربی کردستانی در پایان خاطرنشان کرد: به غیر از مربیان از کشتی گیران مستعد استان ها نیز به صورت ادواری برای حضور در اردوی تیم های ملی دعوت می شود که این حرکت نیز باعث انگیزه برای کشتی گیران می شود.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون