دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ 10:24
با اینکه واجد شرایطم اما استخدامم نمی کنند
در آستانه المپیک نباید دغدغه مالی داشته باشیم
رضا اطری گفت: عشقی در درونم وجود دارد که به واسطه ی آن تمام سختی ها را به جان می خرم تا بتوانم در رقابت های المپیک افتخارآفرین باشم.

رضا اطری عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 57 کیلوگرم در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: خدا را شکر بعد از عمل جراحی مینیسک پایم که حدود یک ماه قبل از رقابت های انتخابی انجام شد، به شرایط خوب بدنی بازگشته ام.

وی ادامه داد: تمرینات خوب و پرفشاری را زیر نظر کادر فنی در اردوهای تیم ملی انجام می دهیم و وارد فاز تمرینات المپیکی شده ایم.

دارنده مدال طلای آسیا در مورد شرایطش در وزن 57 کیلوگرم تصریح کرد: انگیزه ی بسیار خوبی برای کار کردن دارم، با همین انگیزه یک ماه پس از عمل جراحی پایم و بدون آمادگی جسمانی و تمرینات کافی در انتخابی حضور یافتم تا شانس حضور در المپیک را داشته باشم.

وی افزود: هم اکنون پس از برگزاری 2 مرحله اردو، وضعیت جسمانی و فنی خوب است و پیشرفت زیادی کرده ام.

دارنده سهمیه المپیک توکیو در مورد حضورش در این مسابقات گفت: ابتدا باید بگویم پیراهن تیم ملی حق شخصی کسی نیست و باید برای بدست آوردن آن تلاش کرد. کسی می تواند این پیراهن را بپوشد که تمامی حریفان خود را از پیش رو برداشته باشد و حرفی برای گفتن باقی نگذاشته باشد.

وی ادامه داد: من تابع تصمیم کادر فنی هستم و هرجایی که صلاح بدانند به میدان می روم، بعنوان سرباز این کشور فشار تمرینات و حضور در شرایط قرنطینه را تحمل می کنیم و وظیفه ی ما است که برای اهتزاز پرچم کشورمان در المپیک بجنگیم.

اطری با بیان اینکه هدفش تنها کسب مدال در المپیک است گفت: مشکلی برای برگزاری انتخابی ندارم چراکه هدفم کسب مدال است و سه سال است که شرایط سخت تمرینات را تحمل می کنم که به مدال دست یابم.

وی افزود: به عشق کشتی، به عشق ورزش و به عشق مردم کشورم تمرین می کنم و فشارها را تحمل می کنم تا ملت ایران را شاد کنم و این انگیزه ی درونی من است. وضعیت بدنی ام خوب شده و بهترین تمریناتم را بهتر از سال های قبل و با انگیزه تر انجام می دهم، 3 سال رفته ام و نتیجه نگرفتم و امسال سال المپیک است و مطمئن باشید کم نمی گذارم و با تمام وجود و هرچه از خود دارم می گذارم تا به مدال برسم.

آزادکار وزن 57 کیلوگرم در مورد شرایط و امکانات اردویی گفت: وضعیت تغذیه و اسکان در اردوهای تیم ملی نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و جا دارد از مسئولان فدراسیون که واقعا برای کشتی و کشتی گیران کار می کنند، قدردانی کنم.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی گفت: البته هرچقدر هم که شرایط خوب باشد، باز هم دغدغه هایی وجود دارد که ذهن ورزشکاران درگیر خود کند و باعث شود نتوانند آنطور که باید تمرینات خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تمام وقت ما در اردوهای تیم ملی می گذرد و شغلی نداریم، اگر وضعیت حقوقی ما مشخص شود و یا اینکه در جایی استخدام شویم خیلی خوب است تا دیگر دغدغه ای در هنگام تمرین کردن نداشته باشیم.

اطری اظهار داشت: من متأهل هستم اما نه درآمد دارم و نه بیمه ای، با خرج پدرم زندگی ام می چرخد و برای جای تعجب است با اینکه لیسانس و مدال بازی های آسیایی را دارم و شامل قانون استخدام قهرمانان نیز می شوم اما شرایط استخدامم فراهم نمی شود  و از مسئولان می خواهم که پیگیر شغل قهرمانان خود باشند تا ما نیز بدون دغدغه به تمرینات خود بپردازیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این چند وقت اخیر کشتی بیشتر دیده شده و مسئولان فدراسیون نیز واقعا برای کشتی کار می کنند اما یک چیز درونی در کشتی گیران است که اعتماد به نفس آن ها را پایین می آورد و آن نیز مشکلات و دغدغه های این قشر زحمتکش و پرتلاش است.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی
با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی
تیزر پخش برنامه استعدادیابی کشتی همه فن حریف از شبکه سوم سیما