با حضور رئیس هیأت کشتی گلستان

پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ 20:29
مشکلات کشتی بندرگز بررسی شد
در راستانی پیگری مصوبات سفر رئیس فدراسیون به استان گلستان و همچنین اجرای طرح جامع کشتی استان محمدحسین ملاح رئیس هیأت کشتی گلستان در شهر بندر گز حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، بر این اساس جلسه ای با حضور رئیس هیات کشتی استان، رئیس آموزش وپرورش شهرستان و اعضای هیات رئیسه کشتی بندرگز وهمچنین دو تن از پیشکسوتان کشتی این شهر در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه معقولی رئیس آموزش و پرورش شهرستان، پیگیری و اجرای کامل طرح جامع کشتی استان و همچنین پیگیری مصوبات سفر رئیس فدارسیون به این استان را از ضروریات توسعه و رشد این ورزش دانست. و ضمن ابراز خوشحالی از ورود و فعالیت ورزش کشتی بصورت کاملا تخصصی در مدارس، آمادگی این اداره در اجرای طرح و برنامه های ورزش آموزشگاهی در رشته ورزشی کشتی را اعلام کرد.
محمدحسین ملاح نیز توجه به ورزش رده های پایه به ویژه ورزش دانش آموزی، را تنها راه پشتوانه سازی اصولی و علمی و در نتیجه بقای ورزش سنتی و ملی کشتی دانست.
لشکربلوکی رئیس هیات کشتی شهر بندرگز با برشمردن مشکلات هیات کشتی شهرستان وهمچنین انتظار و مطالبات به حق جامعه کشتی منطقه، برنامه های این هیات در رفع مشکلات و توسعه ورزش کشتی در این شهرستان را اعلام کرد.
در پایان این جلسه در راستای همکاری هیات کشتی شهرستان و اداره آموزش و پرورش شهرستان موارد ذیل به تصویب رسید.
اختصاص و تجهیز دومین مرکز تخصصی استعدادیابی کشتی دانش آموزی استان و کشور واقع در مدرسه شهیدان کمالی بندرگز و در ادامه اختصاص و تجهیز مرکز استعدادیابی کشتی دانش آموزی در روستای لیوان (بخش نوکنده) و تعیین و تجهیز دفتر هیات کشتی شهر بندرگز واقع در چهارراه پاسداران از دیگر کارهای انجام شده در بندرگزر بود.


گالری تصاویر

برچسب ها :