نشست رئیس فدراسیون کشتی با نمایندگان جامعه ی کشتی لرستان

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ 18:08
دبیر: 8 سال زمان داریم تا نوجوانان امروز را قهرمان المپیک کنیم
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نشست هم اندیشی رؤسای هیأت های کشتی شهرستان های لرستان با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ، حشمت اله امان الهی مدیرکل ورزش و جوانان، فرید بهرامی رئیس هیأت کشتی و نماینده سازمان بسیج ورزشکاران لرستان و جمعی از پیکشسوتان، مربیان و داوران کشتی این استان، عصر امروز در شهر خرم آباد برگزار شد.

فرید بهرامی در این نشست گفت: هدفم فقط خدمت به ورزش کشتی است و جزء خدمت برای کشتی نیامده ام و هیچ هدفی به جزء خدمت ندارم.

وی ادامه داد: آنچه در توان داشته باشم برای ورزش کشتی خواهم گذاشت و انتظار دارم که شما نیز ما را در این راه یاری کنید تا در سطح کشور کشتی استان را مطرح تر کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی نیز در این جلسه گفت: اعتقاد دارم که با پشت میز نشستن و تک روی کاری پیش نخواهد رفت و هرچقدر که با هم همدل باشید و به هم یاری دهید به پیشرفت کشتی استان خود کمک کرده اید.

وی ادامه داد: بعنوان رئیس فدراسیون یکی از وظایفم آگاهی از وضعیت کشتی کشور است و اعتقاد دارم تا از نزدیک مشکلات کشتی استان ها را بررسی نکنم، نمی توانم دیدگاه درستی از وضعیت کشتی کشور داشته باشم.

دبیر تصریح کرد: چیزی که در حال حاضر با آن روبرو هستیم و معضل اصلی کشتی ما است، کم شدن جمعیت کشتی گیران است و اگر بخواهیم دست روی دست بگذاریم شاید در سال های نه چندان دور فقط اسمی از کشتی باقی بماند.

وی ادامه داد: یکی از راهکارهای برون رفت از این بحران همکاری با آموزش و پرورش بعنوان یک منبع بسیار بزرگ از جمعیت انسانی است و اگر بتوانیم درصدی از دانش آموزان کشور را به کشتی سوق دهیم، کار خود را انجام داده ایم.

رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: البته ما نیز بعنوان فدراسیون کشتی و به تبع آن هیأت های کشتی وظایفی داریم که یکی از آن ها آموزش صحیح و اصولی کشتی به ورزشکاران این رشته است و قطعا یکی از اهداف بزرگ ما عملی کردن این کار به وسیله یکسان سازی آموزش ها و غربالگری مربیان است.

وی افزود: دانش فنی مربیان ما باید به روز باشد و مربیان هر رده ی سنی مشخص شوند و به طور تخصصی در رده ی سنی خود کار کنند تا مثمر ثمر باشند.

دبیر گفت: کشتی بعنوان ورزش ملی کشور صاحب برنامه راهبردی 8 ساله شده و اهداف ما طبق آن مشخص شده و هدف نهایی ما قهرمانی در المپیک است و همه باید در همین جهت حرکت کنیم.

وی ادامه داد: 8 سال زمان داریم تا نوجوانان امروز را قهرمانان آینده کنیم اما اینکار به تنهایی عملی نیست و هرکس که دلش برای کشتی می سوزد و عاشق واقعی کشتی است باید از خودگذشتی کند و وارد میدان عمل شود.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: روسای هیأت های کشتی استان ها و به تبع آن روسای هیأت های کشتی شهرستان ها باید آورده داشته باشند و با برگزاری جلسات با مسئولان استانی و شهری خود، راه را برای گسترش کشتی باز کنند و اگر بخواهند منتظر بودجه ورزش باشند، قطعا به هدف نخواهیم رسید.

در این جلسه نفرات حاضر نقطه نظرات، پیشنهادات و دغدغه های خود را از نزدیک با رئیس فدراسیون درمیان گذاشتند.




گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون