در دیدار دبیر با مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان مطرح شد

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ 11:02
دکتر قربانی: آموزش و پرورش همیشه در کنار ورزش بوده است
رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز (چهارشنبه) با مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، دکتر قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه
در عرصه ورزش، استعدادیابی و آینده دانش آموزان برایمان مهم است تصریح کرد: آموزش و پرورش همیشه در کنار ورزش بوده است و یکی از اولویت های ما بحث استعدادیابی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان می باشد.

وی ادامه داد: دوست داریم ارتباط هیأت های ورزشی با ورزش دانش آموزی بیشتر باشد و امیدوار هستم این حضور آقای دبیر باعث بیشتر دیده شدن ورزش کردستان مخصوصا کشتی شود.

قربانی اظهار داشت: در چند سال اخیر پیشرفت های خوبی در ورزش کردستان و حتی کشتی حاصل شده است و آموزش و پرورش هم در کنار ورزش می باشد.

وی افزود: چهار سال پیاپی دانش آموز های کردستان در المپیاد نانو  موفق بودند و در ورزش هم می توانند موفق تر باشند و اگر از تمام پتانسیل ها استفاده شود بیشتر شاهد موفقیت هستیم.

رئیس فدراسیون کشتی نیز گفت: اولین نهادی که با آن تفاهم نامه امضاء کردیم آموزش و پرورش بود، باید در کردستان از ظرفیت آموزش و پرورش به جهت پیشرفت کشتی بیشتر استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: ما هم سرباز و نیروی آموزش و پرورش هستیم واقعا آموزش و پرورش گنج است، در زمینه استعدادیابی هم خیلی می توان از ظرفیت های آن استفاده کرد و اعتقاد دارم که آموزش و پرورش می تواند باعث پیشرفت و گسترش کشتی شود.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون